نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس :

امروز ناکارآمدی دولت فعلی به اوج خود رسیده/مطالبات به حق مردم باید با قوت دنبال شود

علی‌اکبر کریمی گفت:امروز کشور در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد و عمده مشکلات ناشی از اقتصاد و معیشت مردم است که مهم‌ترین دلیل آن عملکرد هشت‌ساله دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۵۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران و فعالان ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان گفت: مجاهدت‌های سیاسی و تلاش‌های جهادی نیروهای انقلاب در انتخابات اخیر دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی رقم زد و آن‌هم روی کار آمدن یک فرد انقلابی، متعهد و پاک دست بود.

کریمی اظهار کرد: البته در سال ۹۶ جریان انقلابی تلاش‌های زیادی در انتخابات انجام داد ولی با توجه به ورود جریان زر و تزویر داخلی و حامیان خارجی آنها نگذاشتند جریان انقلابی در کشور حاکم شود و بار دیگر جریان لیبرال غرب‌زده در کشور روی کارآمد.

وی ادامه داد: امروز کشور در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد و عمده مشکلات ناشی از اقتصاد و معیشت مردم است که مهم‌ترین دلیل آن عملکرد هشت‌ساله دولت تدبیر و امید است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: خوشبختانه با تشکیل سه قوای انقلابی یک فرصت بسیار ارزشمند برای جریان انقلاب فراهم‌شده که باید از آن به‌خوبی استفاده کرد و برای حل مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام دهند که لازمه آن تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی است.

کریمی افزود: امروز ناکارآمدی دولت فعلی به اوج خود رسیده و این جریان حاکم برای نارضایتی مردم و تثبیت شرایط از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند.

وی ادامه داد: میراث‌های فقر،ناکارآمدی ، نامطلوب بودن شاخص‌های اقتصادی، رشد ۳۰ درصدی نقدینگی، کمبود کالاهای اساسی، افزایش ضریب جینی، رشد ۷۰۰ درصدی قیمت مسکن، ۸ برابر شدن نرخ ارز، افزایش شاخص فلاکت و بسیاری دیگر از شاخصه‌ها از جمله هدایای این دولت به دولت آینده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: همه شاخصه ها نشان از وجود شرایط سخت دارد و نیاز به میدان آوردن همه توان و هم افزایی جریان انقلابی را دارد و امیدواریم دولت آقای رئیسی با رویکرد انقلابی، کارآمدی، مردمی ، توانمندی و فسادستیزی گام های اساسی برای رفع مشکلات بردارد.

کریمی اظهار کرد: نباید اجازه داد تجربه تلخ دوران احمدی نژاد در استان مرکزی رقم بخورد چراکه سکان استانداری در طی هشت سال در خدمت افراد ناکارآمد بود و لذا باید از فرصت ها به خوبی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: بدهی یکصد هزار میلیاردی و کسری شدید بودجه میراث دیگر این دولت در بودجه امسال است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه مطالبات به حق مردم باید با قوت دنبال شود اما نباید به انتظارات غیرمعقول که مشکلات یک شبه حل می شود دامن زد. امروز شرایط کشور همچون جنگ احد است که نیازمند پای کار آمدن توان مردمی و راه انداختن بسیج مردمی است که باید در کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار