محسن محمدی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع):

اوج عظمت حادثه کربلا و دفاع مقدس معنویت و اخلاص بود

حجت الاسلام حسین زحمت کش در دومین روز مراسم عزاداری ماه محرم در سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛ اوج عظمت حادثه کربلا و در راستای آن دفاع مقدس ، معنویت و اخلاص بود.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین زحمت کش " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) " ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در بین کارکنان برادر و خواهر سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛ نمونه بارز حادثه کربلا در عصرحاضر دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام با تکلیف مداری ، معنویت و ولایتمداری جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و پرچم دین و اسلام را برافراشته نگه داشتند.

 

وی ادامه داد ؛ اوج عظمت حادثه کربلا تنها شهادت و ایثار اصحاب و یاران امام حسین (ع) نبود ، بلکه آنچه باعث ماندگاری عظمت حادثه کربلا و حتی دفاع مقدس شد ، جلوه های معنویت و اخلاص بود.

 

حجت الاسلام زحمت کش اضافه کرد ؛ یاران و اصحاب امام حسین (ع) جزاخلاص ، ادای تکلیف و تحقق امر الهی به چیز دیگری فکر نمی کردند و با ایشان تا آخر ماندند.

 

وی عامل اصلی نهضت کربلا را اخلاص اصحاب و یاران امام حسین (ع) عنوان کرد و افزود ؛ اخلاص عامل اصلی ماندگاری حادثه عظیم عاشورا بود و یاران و اصحاب امام حسین (ع) به تکلیف دینی و اسلامی خود عمل نمودند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی در ادامه مباحث خود اظهار کرد ؛ شیطان برای گمراه کردن انسان بیشتر از مسیر اخلاص ورود کرده و باعث می شود انسان به تباهی کشانده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار