خبرهای داغ:
رسول مظاهری
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۰ اردوگاه کرامت با هدف بهبود بیماری اعتیاد در کشور

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ مرکز ترک اعتیاد تحت عنوان اردوگاه‌های کرامت با همت سپاه پاسداران در کشور در دست راه‌اندازی است
کد خبر: ۹۳۶۸۳۵۳
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱

سردار علی فدوی در حاشیه بازدید از اردوگاه کرامت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه سپاه در یک کلاً به معنای خدمت‌گذاری است، اظهار داشت: هر کجا برای خدمت به مردم نیاز باشد سپاه ورود می‌کند و همواره در کنار مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سپاه نسبت به راه‌اندازی اردوگاه کرامت اقدام کرده است، ابراز داشت: برای این امر به ۱۰ استان راه‌اندازی این مرکز ابلاغ شده است که اولین آن در تهران ایجاد شد.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این اردوگاه تاکنون علاوه بر تهران در استان‌های قم، اصفهان، کرمان، همدان، البرز و لرستان راه‌اندازی شده است.

ذات سپاه این است که در همه عرصه‌ها ورود کند

وی با بیان اینکه بودجه برای راه‌اندازی اردوگاه کرامت تخصیص یافته است، ادامه داد: ذات سپاه این است که در همه عرصه‌ها ورود کند چه در سیل و زلزله، چه در جبهه‌های دفاع از کیان مسلمانان در خارج از کشور و چه در کمک به مدیریت بیماری کرونا و ترک اعتیاد، ما مشارکت در همه امور را وظیفه خود می‌دانیم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه ترک اعتیاد در اردوگاه‌های کرامت در چندین مرحله انجام می‌شود، اضافه کرد: سم زدایی اولیه، سم زدایی تخصصی، روان درمانی، اشتغال و جامعه پذیری در مراکز کرامت سپاه مورد توجه است تا در این زمینه افراد را به صورت کاملاً بهبود یافته به جامعه برگردانیم.

وی ادامه داد: اردوگاه‌های کرامت بر اساس نیاز جامعه در کشور توسعه خواهند یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار