معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

مراسم روز ملی نوجوان در جزیره هرمز به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و رفاه حال مردم استان و کشور، مراسم ویژه روز ملی نوجوان روز ملی مبارزه با استکبار در جزیره شهید پرور هرمز به صورت زنده از رسانه ملی پخش می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۱۷
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

سرگرد پاسدار محمد سالاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان افزود: این برنامه از شبکه های خلیج فارس، شبکه شما و شبکه امید به صورت کامل و گوشه ای از مراسم از شبکه 2 و شبکه ۳سیما  از ساعت 14 و 15 دقیقه فردا شنبه هشتم آبانماه همزمان با روز بسیج دانش آموزی  پخش می شود.
وی بیان داشت: این برنامه به میزبانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و با حضور مهمانان کشوری و لشکری در هرمز برگزار می شود و خواهر شهیدان «محمد حسین و داوود فهمیده» نیز مهمان ویژه این مراسم است.
مسوول کمیته روابط عمومی و رسانه  هفته بسیج دانش آموزی  اظهارداشت: در شرایط کرونایی با تشکیل کمیته تبلیغاتی و رسانه ای، ظرفیت های لازم برای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز مبارزه با استکبار جهانی مدنظر قرارگرفته تا همه مردم و مسوولان بتوانند از این برنامه ها نهایت استفاده را داشته باشند.
سرگرد پاسدار سالاری یادآورشد: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز که نماد هویتی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استعمار بوده، یکی از مهم ترین مناسبت های ملی و بیانگر عظمت و قدرت ملت غیور ایران اسلامی است.
وی گفت: استکبارستیزی و مقابله با اهداف و توطئه های شوم استکبار از شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی است و آنچه سبب دشمنی و کینه ‌توزی ‌های آمریکا و همراهانش بر علیه ملت‌های انقلابی سبب این نکته اساسی شده که ما رهرو راه اولیاء، انبیاء و صدیقین هستیم.
وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران جهان جزو وظایف دینی ما مسلمانان بوده و به همین دلیل نیز همواره مورد توجه جدی ملت ایران است.
هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان هر ساله از هشتم تا ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار