همایش نماز در کنارک برگزار شد

کنارک/ همایش نماز و تاثیر نماز در زندگی با حضور مسئولین شهرستانی در کنارک برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۸۷۳۷۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، این مراسم که با حضور سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان و امامان جماعت و علماء و روحانیون وطلاب شیعه و اهل سنت و نماینده ولی فقیه در شهرستان و فرماندار ومعلمین در شهرستان کنارک برگزار شد.

سردار پرویز آبسالان در این مراسم گفت: دفاع مقدس ما اگر تقدس پیدا کرد و ما پیروز میدان نبرد بودیم پایه و اساس آن نماز بود، آن نمازهای عارفانه وشبانه ای که رزمندگان می خواندند، نماز می تواند اثر گذار در تمام امورات زندگی ما باشد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: ما در دفاع مقدس از نظر تجهیزات و نیروی انسانی ضعیف بودیم ولی به برکت نماز و خلوص رزمندگان ما نه تنها پیروز شدیم بلکه همان نمازهای شبانه و خلوص رزمندگان کشور ما ایمن است.

وی بیان کرد: ما باید تلاش کنیم تا نماز جایگاه خود را در جامعه پیدا کند و نمازاست که باعث می‌شود تا ما از فحشا و منکر فاصله بگیریم .

حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه شهرستان کنارک نیز در این مراسم گفت: اقامه نماز که در آیات قرآن کریم و روایات به آن اشاره شده است فقط صرف خواندن نماز نیست بلکه باید نماز را خوب بخوانیم و با حدود شرعی بخوانیم و تلاش کردن جهت برپایی فریضه نماز جماعت در جامعه اسلامی است و باید این فریضه مهم را در جامعه گسترش دهیم

وی افزود: هیچ عبادتی در اسلام به اندازه نماز تأکید نشده است و اگر شما به عمق نماز توجه کنید و به آن عمل کنید یک دوره انسان سازی است.

وی بیان کرد: در تمامی مناسبت‌های ما سفارش به برپایی نماز شده ایم و هیچ مناسبتی نیست که ما دعوت به خواندن نماز نشده باشیم چون نماز مارا به رشد وتعالی می کشاند.

همچنین مولوی ملک پور امام جماعت مسجد جامع اهل سنت شهرستان کنارک در این مراسم گفت: نماز اگر با اخلاص خوانده حتما اثر آن را خواهید دید و نماز گزار دزدی نمی‌کند، خیانت نمی‌کند و نماز گزار موفق است وکسی موفق است که به گونه ای نماز بخواند که انگار خداوند را می بیند و دارد جلوی خداوند نماز می خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار