خبرهای داغ:
معاون قوه قضائیه:

 ۹دی برخاسته از نهضت عاشورای حسینی است/ امروز روز جهاد تبیین است

همدان- معاون قوه قضائیه با بیان اینکه ۹ دی برخاسته از نهضت عاشورای حسینی است، گفت: آن اهانت‌ها و اتفاقات بسیار تلخ دوران فتنه، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و باعث مرگ خود شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۳۳۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام هادی صادقی امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی که با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور همدان برگزار شد، با بیان اینکه این جمعیت پرشور نشان از بصیرت مردم است، اظهار داشت: ۹ دی برخاسته از نهضت عاشورای حسینی است.

وی افزود: آن اهانت‌ها و اتفاقات بسیار تلخ دوران فتنه، آخرین ترکش خود را در عاشورا انداخت و باعث مرگ خود شد چراکه مردم تحمل ندارند به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله(ع) که همه هستی آنها است، توهین شود.

معاون قوه قضاییه گفت: ما باید همچنان پیوند خود را با اباعبدالله الحسین(ع) محکم کنیم و فرزندان خود را با درس‌های عاشورا و حماسه حسینی و با نوری که از این حماسه برخاسته است پیوند دهیم و فراموش نکنیم که دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کمتر از گرفتن دین ما قناعت نمی‌کند و اصل نظام را نشانه گرفته است بلکه اصل دین و دیانت و تشیع ما مورد هدف او بوده است.

وی عنوان کرد: دشمنان هدفشان را به صراحت بیان کردند که سرنگونی نظام بود و راه آنها اتصال به ضدانقلاب داخلی و غربگرایان بود؛ هروقت غربگرایان و طرفداران تفکر لیبرال غربی قدری در این کشور جان گرفتند، غربی‌ها خوشحال و امیدوار می‌شوند.

صادقی ادامه داد: دشمنان قبل از فتنه می‌گفتند کاری با نظام جمهوری اسلامی ایران نداریم اما بعد از برپایی فتنه به میدان آمدند و دشمنی خود را آشکار کردند.

وی با بیان اینکه فتنه تمامی ندارد، افزود: این قانون خداوند است و باید مراقب باشیم تا زمانی که دو جبهه حق و باطل حضور دارند فتنه‌ها هم وجود خواهد داشت و باز هم ممکن است پیش بیاید و در جریان مذاکرات برجامی به نتایجی هم رسیدند اما مردم حاضر در صحنه، فتنه‌های گوناگون دشمنان را می‌شناسند و از آنها درس عبرت گرفتند.

معاون قوه قضائیه گفت: از همان روزهای اول انقلاب فتنه‌های اختلاف قومیتی و احزاب آغاز شد و مدرسه و دانشگاه مکانی برای جداسازی جوانان از امام راحل بود و فتنه منافقین همچنان ادامه دارد و منافقین با چهره‌های گوناگون و به صورت ناشناس وارد می‌شود و در فضای مجازی تیرهای خود را متوجه اصل و اساس نظام کردند.

وی با بیان اینکه امروز باید متوجه فتنه جدید باشیم و بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی است که حاکم بر این کشور است و تجلی در ولایت اهل بیت(ع) دارد، افزود: ولایت الهی مهم‌ترین هدفی است که آماج حملات فتنه‌گران عالم قرار گرفته و بیشترین حمله را به این محور خیمه نظام می‌زنند و امروز روز جهاد تبیین است و دشمن هجوم آورده و سنگر به سنگر جلو می‌آید.

صادقی بیان کرد: امروز دیگر شهید دادن ما به صورت قبلی نیست و شخصیت‌های ما را شهید می‌کنند و جبهه‌بندی به گونه دیگری شده است و آنچنان فضا را بر ما تنگ می‌کنند که نمی‌توانیم سخن بگوییم و مشخص نیست منافقین با کدام چهره با ما مواجه می‌شوند و خود را به ما نزدیک می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی از روش‌های منافقین، بدبین‌سازی نسبت به اصل و اساس انقلاب و حامیان ولی فقیه است و امروز به اسم عدالتخواهی، نهضت اتهام‌زنی به مسئولان راه افتاده است و مسئولین را منفی جلوه می‌دهند.

معاون قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن ضربه‌ای که از ۹ دی ماه خورد را درک و تحلیل کرد و متوجه شد که مردم حامی امام و انقلاب هستند و باید روی افکار عمومی کار کند، عنوان کرد: دشمن هجوم عظیم و بدبین‌سازی نسبت به مسئولان نظام را به راه انداخت و ما امروز نیاز داریم که جهاد تبیین به راه انداخته و روشنگری کنیم تا دشمن نتواند تفرقه بیندازد.

وی تاکید کرد: امروز باید بیش از همیشه مراقب باشیم، دشمن گاهی سرداران ما را با موشک جنگی، گاهی با موشک فضای مجازی و گاهی با تیرزبان سرداران اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را از ما می‌گیرد.

صادقی گفت: امروز منافقین فتنه‌های جدید و بوق‌های جدیدی راه انداخته‌اند و اروپا و آمریکا از آنان حمایت می‌کند و همه دشمنان اسلام و انقلاب دست به دست هم دادند که این وضعیت را پیش ببرند و روی افکار عمومی کار می‌کنند و ما هم باید در همین فضا مجاهدت خود را انجام دهیم و هر موبایل خود را یک سنگر بدانیم و به دفاع بپردازیم چراکه در سنگر فضای مجازی همه باید به اندازه‌ای که می‌توانند حضور جدی داشته باشند و اجازه تسخیر به دشمنان ندهید و فتح المبین باشید.

وی ابراز داشت: دشمن در فضای مجازی و در اینستاگرام روی نام شهید سلیمانی کار می‌کند و محدودیت گذاشته است، ما باید یاد این افراد را زنده نگه داریم و همه برای جهاد تبیین بسیج شویم چراکه دشمن تلاش می‌کند مردم را ناراضی کند و به کف خیابان‌ها بیاورند و انواع مخالفت‌ها را به راه بیندازند.

معاون قوه قضائیه تصریح کرد: باید در مقابل آنان ایستاد تا بتوان مشکلات را رفع کرد و در برابر دشمن قلدر باید محکم ایستاد و استوار پاسخ داد و در این عرصه نمی‌توان عقب نشینی کرد.

وی گفت: شما مردم هر گامی که برداشتید همانند نماز جماعتی است که برپا کردید، این تجمع نماز جماعت سیاسی شما مردم است و بدانید که این نماز، نمازی است که استواری نظام را برپا می‌دارد و هرچقدر حضور در این نماز جماعت کمرنگ باشد بدانید که نماز ما هم کمرنگ خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار