خبرهای داغ:
گزارش تصویری

همایش بزرگداشت سالروز ۹ دی در گلزار شهدای نجف آباد

به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اقدام به برگزاری همایشی در محل گلزار شهدای این شهر نمود.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۷۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، این همایش که در قالب برنامه هفتگی و میدانی نیم پلاک حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار گردید، با حضور خواهران بسیجی پایگاه های تابعه وعامه مردم با همکاری حوزه امام حسن مجتبی علیه السلام ،در کنار مزار مطهر شهید حسینعلی صفری اجرا گردید.
سخنران این همایش آقای کریمی در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها عنوان نمودند: آنچه در ۹ دی ۸۸ اتفاق افتاد نتیجه خون همین شهدا بود ،حاصل کار تشکیلاتی و دولتی نبود بلکه نتیجه آگاهی و بصیرت و ایمان ملت بود.

ارزش ۹ دی ۸۸ کمتر از ۲۲ بهمن ۵۷ نیست زیرا مردم با حضور به موقع ومسئولانه خود باعث حفظ و ثبات نظام و محکم شدن پایه‌های آن شدند.
ایشان افزودند :این روز و حماسه ای که مردم آفریدند باید به عنوان برگ زرین این انقلاب برای جوانان بازخوانی شود .
اگر نسل جوان از آگاهی کافی برخوردار نباشند این حماسه ها توسط دشمنان انقلاب به شکل وارونه القا خواهد شد که ثمرات خوبی در پی ندارد .
مهم ترین ویژگی مراسم ۹ دی حضور خودجوش مردم و نقش تعیین‌کننده آنها در مقابله با جریان های انحرافی است .
ایشان در ادامه با توجه به نزدیک بودن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تبیین مکتب سردار عنوان نمودند: حاج قاسم با چه ملاک و معیاری گفتند داعش کمتر از سه ماه دیگر نابود می شود؟ ایشان با توجه به وعده الهی این حرف را زدند. داعش نقطه مقابل اسلام و انقلاب اسلامی است که حاج قاسم این را فهمیدند که داعش ابتر است و این تطمئن قلوب ایشان می باشد.
اگر جریانی کوثر باشد نقطه مقابل ابتر است. آمریکا در مقابل شوروی کوثر بود اما در مقابل ایران ابتر است و تا مرز نابودی رسیده است.
حاج قاسم تربیت یافته مکتب فاطمه زهرا سلام الله علیها است .ایشان را پشت سر امام ببینید ده سال امام خمینی ره و۳۲ سال رهبر معظم انقلاب امامین ایشان بودند.
امامین هم پشت سر امیرالمومنین هستند .

ایشان در پایان به ذکر خصوصیات شهید صفری که برنامه در جوار مزار مطهرش برگزار شد پرداخته و از او به عنوان اولین شهید کادر انتظامی شهرستان نجف‌آباد یاد نمودند .

گفتنی است در ادامه همایش زیارت عاشورا قرائت و رزق معنوی هفتگی بین حاضران توزیع گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار