خبرهای داغ:
یک اوی دفاع مقدس:

پیروی از ولایت فقیه راه سربازی و اعلام آمادگی در دوران غیبت است

یک راوی دفاع مقدس گفت: پیروی از ولایت فقیه راه سربازی و اعلام آمادگی در دوران غیبت است و این راهی است که شهدا با خون به ما نشان دادند.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، چترایی از راویان دوران دفاع مقدس ضمن تبریک ایام دهه فجر و ماه رجب عنوان کردند: طواف در کنار مزار شهدا باعث ایجاد شادابی قلب و وجود انسان می شود، اینکه انسان از طرف شهدا در شب جمعه که شب لیله الرغائب هست دعوت شود خیلی زیباست.

وی ادامه‌ داد: شهدا آرزوهای قشنگی داشتند دیدن امام زمان عج، سربازی امام زمان عج، و اینکه خدا را حس کنند .خداوند به خیلی از شهدا آبرو و عزت داده است. شهدا همه چیز خود را فدا کردند روزی جانشان را فدا کردند، امروز هم اگر احساس ناتوانی ما را حس کنند آرامش بخش ما هستند و وظیفه ما این است که این شهدا را بشناسیم.
وی در ادامه به دستاوردهای ۴۳ سال انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: دهه فجر بهترین فرصت است که دستاوردها و ارزشهای انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنیم.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه این نسل جوان هستند که باید آینده ایران اسلامی را بسازند، افزود: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد این انقلاب پدیده ای الهی بود که نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

وب خاطر نشان مرد؛ ایران در تمامی ابعاد پیشرفت اعم از علمی، از حفظ استقلال، از  اقتدار بین المللی و حتی در حوزه اقتصاد برغم مشکلاتی در سال‌های اخیر از لحاظ معیشت برای مردم به وجود آمده، موفقیت‌های بسیاری داشته است.

چترایی تصریح کرد: در پس این مشکلات اقتصادی هم دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی هستند که چشم دیدن پیشرفت کشور را ندارند، پس بر همه ما لازم و ضروری است طبق حکم جهاد تبیین که رهبر انقلاب اخیراً تاکید فراوان بر آن داشتند به وظیفه خود عمل کنیم و اجازه ندهیم علم این نظام اسلامی بر زمین بماند.

وی خاطر نشان کرد: با اطاعت از امر ولی انشاالله زمینه‌ساز ظهور بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه میدانی و هفتگی نیم پلاک به همت حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد هر هفته به یاد یک شهید با دعوت از خانواده گرانقدر آن شهید در کنار مزار مطهرش برگزار می‌گردد.

نیم پلاک این هفته در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کنار مزار شهید محسن آسفی با حضور مادر گرامی این شهید و عامه مردم و نیز جناب سرهنگ اصلانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد و تعدادی از دیگر همکارانش برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار