خبرهای داغ:
سردار زهرایی در بازدید از مناطق محروم شهرستان ارسنجان:

مدل رفتاری حرکت‌های جهادی در حال تعریف شدن به عنوان یک مکتب است

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: مدل رفتاری حرکت‌های جهادی در حال تعریف شدن به عنوان یک مکتبی است که با حضور جوانان غیور و متدین در مسائل محرومیت زدایی و مسائل اجتماعی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۴۱۴۰۱۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی در مراسم افتتاح مسکن ولی نعمتان انقلاب اسلامی در روستای حسین آباد این شهرستان و در جمع جهادگران بیان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود نوعی مدل رفتاری است که خود را به عنوان یک مکتب در حال تعریف است مکتبی که با حضور جوانان غیور و متدین در مسائل محرومیت زدایی و مسائل اجتماعی فعالیت می کنند.

وی افزود: این حرکت و این مدل رفتاری به دنبال رفع مشکلات جامعه و دست گیری از محرمان و نیازمندان است در این حرکت جوان ما نشان میدهند که نسبت به دغدعه های جامعه بی‌تفاوت نیستند بلکه با استفاده از نیروی جوانی وارد میدان می‌شوند و به دنبال ارائه راهکار و رفع مشکلات هستند.

سردار زهرایی این رفتار و مدل حرکت انقلابی را جریانی خواند که در حال تحمیل کردن و مقابله با نیروی های تنبل در جایگاه های مختلف است و گفت: گروه های جهادی در نقاط مختلف کشور هستند و فعالیت های گسترده ای دارند و ساخت مسکن محرومان یکی از برنامه های خوب آنهاست و نشان از همت و پایبندی آنها به کشور و ولایت و مردم داری و توجه به قشر ضعیف جامعه است.

وی ابراز امیدواری کرد که همه کمک کنند تا این جریان محرومیت زدایی در آینده با قوت بیشتری انجام شود و خواستار حمایت مجلس و دولت از گروه های جهادی هستیم.

وی، طرح های  آبرسانی، راه سازی، اشتغال زایی، راه اندازی کارگاه های تولیدی، محرومیت زدایی و ... را از شاخص ترین برنامه های بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های بسیج سارندگی همین صندوق های قرض الحسنه است که کاری با همکاری مردمی می باشد و وقتی مردمی شد کمترین انحراف را دارد و این صندوق ها منجر به کار آفرینی می شود.

سردار زهرایی در ادامه بازدید حوزه های اقتصاد مقاومتی، از طرح بزرگ گلخانه ای شهرستان ارسنجان و طرح پرورش شترمرغ بازدید کرد و در دیدار با تولید کنندگان قول‌ کمکهای مساعدی را در زمینه تسهیلگری طرحهای اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار