فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خبر داد:

توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

محمدعلی حاجی محمدی فرمانده ناحیه سپاه امام سجاد(ع) گفت: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در اختیار حوزه ها و پایگاه های بسیج خواهران و برادران قرار گرفته است و توسط خیرین و ائمه جماعات به دست نیازمندان خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۲۲
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

محمد علی حاجی محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد علیه السلام ضمن تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در اختیار حوزه ها و پایگاه های بسیج خواهران و برادران قرار گرفته است و توسط خیرین، ائمه جماعات، هیات امنا و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان خواهد رسید.
حاجی محمدی با اشاره به اینکه حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد علیه السلام ۲۶ مسجد دارد و حوزه ها و پایگاه های بسیج مبنای کار را مسجد قرار داده اند، ادامه داد: مساجدی که در مناطق کم برخوردار هستند برای توزیع در اولویت قرار دارند و هر بسته معیشتی از پیوست فرهنگی اجتماعی و تبیین برخوردار می باشد.
وی در پایان بیان کرد: در کنار بسته های معیشتی توزیع غذای گرم و اطعام مستمندان و ایتام داشتیم‌. ان شاءالله این کمک مومنانه مختص ماه مبارک رمضان نخواهد بود و در ماه های دیگر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار