خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

دشمن درصدد است نقاط قوت را کم رنگ و ضعف را به زنان جامعه القا نماید

حجت الاسلام گرزین گفت: دشمن درصدد است که نقاط قوت را کم رنگ و ضعف را به زنان جامعه القا و آن را برجسته کند.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۹۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

با همت و امید یک مادر ، مسیر جامعه به سمت اصلاح تغییر می‌کند/پر تاثیرترین قشر در جامعه بانوان ما هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در همایش سه ساله های حسینی در گنبد کاووس گفت: پر تاثیرترین قشر در جامعه، بانوان هستند؛ این یک حقیقتی است که ریشه قرآنی دارد.
وی ضمن تبیین جایگاه و منزلت زنان در اصلاح جامعه تاکید کرد : امام فقیه ما فرمود که شما بانوان، رهبران این نهضت هستید، ما به پیرو شما بودن افتخار می کنیم؛ امام بزرگوار ما می دانست و اعتقاد داشت آن مادران و همسران هستند که امام پرور و حاج قاسم پرورند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت : دشمن درصدد است که نقاط قوت را کم رنگ و ضعف را به زنان جامعه القا و آن را برجسته کند. خانمی که نقاط ضعف در او برجسته شد و شجاعت او کم شد نمی تواند حاج قاسم پرورش دهد.
حجت الاسلام گرزین با اشاره به نقش برجسته امامین انقلاب خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) خبره و حکیم ترین فرد جهان اسلام هستند چون به رهبری آنها در جمهوری اسلامی قدرت و عزت اسلام بیشتر شد. این دفاع آنان از اسلام شامل دفاع از کشور های مظلوم، حفظ وحدت و دفاع از ماهیت اسلام، عزت مسلمین جهان و شعار آزادگی و نپذیرفتن استبداد شان می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی توانست به اسلام عزت دهد چون با حق است و بانوان جامعه باید در جهاد تبیین، از این حق و مسیر حقانیت دفاع نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار