مسئول موکب قتیل العبرات زنجان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد:

خدمات رسانی موکب قتیل العبرات استان زنجان برای زائران اربعین/پخت و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم در کربلا

زنجان _  مسئول موکب قتیل العبرات زنجان در کربلا گفت :موکب قتیل العبرات با کمک خیرین زنجانی در کربلا برپا شده است و روزانه 500 پرس غذای گرم برای پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) تدارک و توزیع می شود. 
کد خبر: ۹۴۵۷۰۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

عباس خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت:موکب قتیل العبرات زنجان سالانه میزبان زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی می باشد که طی دوسال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان صورت نگرفت که خوشبختانه امسال با لطف و عنایت پروردگار متعال این خدمت مهیا شده است. 

 

 

 

وی با اشاره به اینکه این موکب  جزو کاملترین موکب‌های استان زنجان است، تصریح کرد :موکب قتیل العبرات در ساختمانی 4 طبقه برای اسکان زائران فراهم شده است  که دو طبقه ویژه برادران و دوطبقه ویژه  خواهران می‌باشد . 

 

 

 

خسروی تصریح کرد: موکب قتیل العبرات در کربلای معلی منطقه حی الحسین بعد از پل امام علی  در شارع شجر جنب حسینیه امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد. 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه  در این موکب پخت و توزیع نان به صورت روزانه برای پذیرایی از زائران صورت می گیرد، خاطرنشان کرد:روزانه 500 پرس غذای گرم در این موکب پخت و پذیرای زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار