خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

توهین اروپا به مقدسات جمهوری اسلامی نشان از عصبانیت و شکست در برابر پیشرفت های ایران است

حجت الاسلام کمالی گفت: از مولفه های قدرت نظام اسلامی قرآن و ولایت فقیه و سپاه پاسداران است که دشمن به آن توهین می کند و این گونه رفتارها نشان از استیصال و عصبانیت دشمن در برابر پیشرفت های جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در پی محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران، امروز جمعی از طلاب، روحانیون، علما و اساتید حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی با سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) و حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان دیدار کردند.

حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) در این دیدار ضمن گرامیداشت ماه رجب، گفت: حضور شما علما در راستای حمایت از مدافعان حریم ولایت و سبزپوشان انقلاب اسلامی باعث افتخار و تقویت روحیه این عزیزان شد.

وی بیان کرد: دشمن امروز در موضع ضعیفی قرار داد و پیشرفت‌های نظامی اسلامی و صدور هسته‌های مقاومت به سراسر اسلام مایه رشد جمهوری اسلامی است که باعث نگرانی و عصبانیت استکبار شده است.

حجت الاسلام کمالی افزود: دشمنان در تقابل با جمهوری اسلامی شکست خوردند و خودشان به افول موریانه‌ای خود اعتراف کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امروز باید برای مقابله با جبهه کفر آماده باشیم.

وی به مکر‌ها و توطئه‌های آمریکا و استکبار جهانی بر علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه همواره در برابر این نیرنگ‌ها و هجمه‌ها مقتدرانه ایستاده است.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی قرآن، ولایت فقیه و سپاه پاسداران است که دشمن به آن توهین  می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه حرف اول قدرت در دنیا را حاج قاسم سلیمانی ژنرال ایرانی می‌زند، گفت: سپاه پاسداران در دنیا انشاء قدرت را می‌کند.

وی عنوان کرد: این مهم با حمایت‌های علمای گرانقدر اسلام و به تبعیت از اسلام انجام می‌شود که پاسدارانی را می‌سازد و بسیجیانی را تربیت می‌کند که فریاد دشمن را در آورده و او را مستاصل کرده است.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: دشمن امروز در موضع استیصال قرار گرفته و به هر دری می‌زند که به اهدافش برسد.

وی عنوان کرد: امروز شما علمای عزیز با حضور خود از فرزندان خود و مدافعان حریم ولایت در سپاه پاسداران حمایت کردید.

 

سپاه پاسداران الگوی آزادی خواهان و رهروان واقعی ولایت است


همچنین در این دیدار حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبریک ماه رجب و میلاد امام باقر (ع) گفت: مقام معظم رهبری فرمودند:"من صد در صد از سپاه راضی هستم"؛ بنابراین امروز یکی دیگر از این مدال‌ها دارد رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به آیه قرآن، گفت: مشخص نیست که افرادی که جهادگر و صبور هستند تا انتهای خط خواهند ایستاد، این ادعا تنها در میدان عمل و آزمایشات دنیا ثابت می‌شود.

حجت الاسلام مشرفی گفت: شهید سردار سلیمانی این ادعا را در میدان نبرد با ایستادگی در برابر جبهه کفر و نفاق ثابت کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: این گونه ادعا‌ها و یاوه گویی‌ها از سوی جبهه استکبار و غرب نشان از درماندگی، عصبانیت و استیصال  استکبار است که کاملا مشهود است.

وی عنوان کرد: جبهه کفر همیشه در طول تاریخ نیرنگ و شیوه‌های مختلفی را بر علیه حق اعمال کرده است.

 

حجت الاسلام مشرفی گفت: نفاق اگر در لایه های پنهانی وجود داشته باشد خود را حتما بروز خواهد داد، استکبار نه تنها تروریست واقعی هست بلکه آنها کارخانه تولید تروریست هستند.

 

وی ادامه داد: سپاه نماد جامعه ایمانی و خدمت رسان به مردم است و سپاه پاسداران با اقتدار و صلابت تروریست کش و نابود کننده واقعی تروریست هست.

 

حجت الاسلام مشرفی گفت:  توهین و تهدید دشمن و طاغوت نماد صحیح بودن عمل است، چون جلوی منافع آنها گرفته شده است و این مصداق جهاد و عمل سپاه پاسداران است.

 

وی گفت: امروز سپاه عزیز برای همه آزادی خواهان و پیروان امام عصر(عج) یک الگو هست و امیدواریم خداوند بر توفیقات نیروهای مسلح ما بیفزاید و مقتدرانه در برابر دشمنان بایستیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها