مدیرکل صداوسیمای استان البرز:

وضعیت توسعه علم و پیشرفت در کشور، غیرقابل انکار است

مدیرکل صداوسیمای استان البرز گفت: وضعیت و کیفیت توسعه علم و پیشرفت در کشور امری غیرقابل انکار است و علیرغم تلاش عناصر داخلی نظام سلطه برای سیاهنمایی، این پیشرفت ها و جهش ها بر کمتر کسی پوشیده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

وضعیت توسعه علم و پیشرفت در کشور، غیرقابل انکار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، علی صادق مقدسی، مدیرکل صداوسیمای استان البرز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر در سالن جلسات صداوسیما برگزار شد، گفت: عده ای از کسانی که مدعی اطلاع از اوضاع جهان هستند، به شدت تلاش می کنند، واقعیت ها را به صورت وارونه به مردم القا کنند.

وی خطاب به اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر بیان کرد: تا زمانی که شما امیدآفرینان، فعالیت می کنید، قلم می زنید و به منظور پاسداشت خون شهدا هرچه در توان دارید را برای خدمت به انقلاب به کار می گیرید، این امیدسوزان راه به جایی نخواهند برد. گاهی گزارشات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشورهای غربی به ویژه استکبار جهانی، بهتر از گزارشات ما نشان دهنده استقلال کشور است.

مدیرکل صداوسیمای استان البرز با اشاره به اینکه این گزارشات نشان می دهد که ایران قوی محقق شده است، افزود: هر یک از ما به سهم خود باید در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت و به وظایف خود در این زمینه عمل کنیم. وضعیت و کیفیت توسعه علم و پیشرفت در کشور امری غیرقابل انکار است و علیرغم تلاش عناصر داخلی نظام سلطه برای سیاهنمایی، این پیشرفت ها و جهش ها بر کمتر کسی پوشیده است.

صادق مقدسی مطرح کرد: علیرغم شوک های اقتصادی و برخی بی تدبیری ها، همه دلسوزان انقلاب مطمئن هستند که اگر تصمیم گیران اقتصاد کشور، زیر خیمه جمهوری اسلامی ایران، اهداف را دنبال کنند، مشکلات به حداقل خواهند رسید. این کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جهش های فوق العاده ای داشت که باید بیش از پیش قدر آن ها را بدانیم.

وی با بیان اینکه برخی مسئولین نظام جمهوری اسلامی، یا به این جهش ها واقف نیستند و یا خود را به تجاهر می زنند، اظهار کرد: اگر تعابیر مقام معظم رهبری از علم از جمله نوآوری و کشف در علم و علوم شناختی، سرلوحه امور همه مسئولین قرار گیرد، قطعا راهگشا خواهد بود. امید است بتوانیم بر منویات ایشان که بخشی از آن ها بر زمین مانده است، جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل صداوسیمای استان البرز تاکید کرد: باید برای بازگرداندن مردم به صحنه جشن های انقلاب اسلامی تلاش کنیم، البته این به معنی عدم حضور آن ها نیست، بلکه در مقایسه با جشن های انقلابی روزهای خاص سایر کشورها، در می یابیم که مقداری کم دقتی های ما در دستگاه های اجرایی موجب شده که مردم احساس کنند در این جشن ها دخیل نیستند و متولی برگزاری، مجموعه ها و ادارات مختلف هستند.

صادق مقدسی با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در جشن ها و مناسبت های مختلف و با بیان اینکه نباید از بازخوانی شعارهای انقلاب اسلامی غافل شویم، مطرح کرد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش است که این انقلاب به الگویی برای جهانیان تبدیل نشود و در این راستا از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نمی کند.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار