دعوت مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم وفادار و انقلابی استان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن فرا خواند.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۶۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن االرحیم
(وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا)

22 بهمن امسال مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد شد. (مقام معظم رهبری)

22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن زمینه‌ساز تحولات اساسی در ایران و جهان گردید و پیشرفتها و تغییراتی اساسی را در نحوه اداره حکومت به دنبال داشت .
پیشرفت در عرصه های مختلفی چون سازندگی ،عمران و آبادانی، علم نانو ، انرژی هسته ای ، پزشکی وسلولهای بنیادین و ... نمونه هایی از این تحولات هستند که بی شک این دستاورد ها و تحولات مبتنی بر رهبری عالمانه حضرت امام ( ره ) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه آزادگی و شرافت ، وحدت و یکپارچگی ، استقامت و پایداری و پند آموزی از عبرت های عاشورایی و حرارت عشق حسینی در قلب مردم ایران به دست آمده است .
انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران به رهبری امام راحل (ره) پایان‌بخش شب سیاه ظلم و جور، فساد، تبعیض، فقر، تباهی، استبداد، وابستگی و آغاز طلوعی زیبا در به اهتزاز درآمدن نگین الله‌اکبر در پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی برفراز ایران عزیز می‌باشد.
مردم عزیز ایران به عنوان صاحبان واقعی این انقلاب، همواره در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ها و انتخابات نقش ‌آفرین بوده اند و به خوبی می دانند حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن همچون ادوار گذشته تمامی توطئه های دشمنان نظام را خنثی کرده ،انقلاب را بیمه و تضمینی برای دوام و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه فرهنگیان و دانش آموزان آگاه و دانا ، در اقصی نقاط این دیار پرگهر دعوت می‌کنم همچون گذشته و دوشادوش هم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری گسترده و بانشاط داشته باشند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خویش را از آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از ولی فقیه زمان ، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی در راستای اتحاد و همبستگی امت اسلامی به نمایش بگذارند.

حسنعلی عزت خواه
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار