خبرهای داغ:
گفتگوی بسیج با فرزند شهید فاطمه‌ نیک:

باید در حد توان صحنه‌های جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان را به نسل جدید منتقل کنیم

فرزند شهید فاطمه نیک گفت: ما باید در حد توان صحنه‌های جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان را به نسل جدید منتقل کنیم، همانطور که طی تاریخ واقعه عاشورا، سینه به سینه گشت و به ما رسید.  
کد خبر: ۹۶۲۸۸۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

محمود گلزاری، فرزند شهید فاطمه نیک و برادر شهیدان محمدعلی و غلام گلزاری از خانواده نه شهید سرافراز بندرعباس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: آنها که رفتند کاری حسینی وار کردند، و آنها که ماندند باید زینبی شوند وگرنه یزیدی هستند. کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.  


وی با بیان اینکه وظیفه ما نقل داستان ها و روایت های جنگ است، افزود: شب زنده داری های رزمندگان اسلام ، دعاهای نیمه شب سرازیر شدن اشکها در دعاهای کمیل، توسل و ندبه در کنار سلاح های گرم باعث پیروزی اسلام بر کفر شد.  


گلزاری تاکید کرد: مبلغین با تبلیغ، قلم به دستان با نگارش، گویندگان با سخنرانی فصیح ، شب های عملیات را برای بازماندگان جنگ خصوصا جوانان و نوجوانانی که آن دوران را ندیده اند، ترسیم کنند. مجاهدینی که علیرغم تشنگی فراوان، قمقمه های آب خود را به همرزمان می دادند چه بسا به اسیر عراقی می دادند و اظهار می کردند او از من تشنه تر است.  

فرزند شهید فاطمه نیک تصریح کرد: ما باید در حد توان صحنه های جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان را به نسل جدید منتقل کنیم، همانطور که طی تاریخ واقعه عاشورا، سینه به سینه گشت و به ما رسید.  


وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب از 8 سال دفاع جانانه ملت ایران درس ها و عبرت های بزرگی آموختند و دیگر مرتکب چنین حماقتی نمی شوند، افزود:شیوه جنگ در دنیای کنونی متفاوت شده است، نیروی نظامی کشور نسبت به قبل قوی‌تر شده است.  

فرزند شهید فاطمه نیک تصریح کرد: اگر دشمن حماقتی کند، با توجه به فرمایشات رهخبر انقلاب، دوران بزن درویی تمام شده است،  لذا اگر دشمن یک ضربه بزند10 ضربه می خورد و همه ملت ایران برای جواب درخور به دشمن تا پای جان قد علم می کنند.

 
وی یادآور شد: بسیج نهال نو رسی بود که به دست امام راحل مان در زمان دفاع مقدس کاشته شد، و بحمدلله این درخت چنان تنومند شده که با هیچ طوفان و سونامی لرزه ای به آن راه پیدا نمی کند.  


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار