خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام):

برنامه میثاق با شهدا به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر

به مناسبت سال جدید وهمچنین ماه مبارک رمضان برنامه میثاق با شهدا به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهربا حضور نیروهای پایور گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) بر سر مزار شهدای غواص گمنام واقع در پارک پیروزی شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۸۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سال جدید وهمچنین ماه مبارک رمضان برنامه میثاق با شهدا به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهربا حضور نیروهای پایور گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) بر سر مزار شهدای غواص گمنام واقع در پارک پیروزی شهرستان خمینی شهر برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: شهدا سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند، و این برنامه به دلیل اولین روز کاری سال به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر برگزار شد و طی این برنامه برادران پایور بر سر مزار شهدای غواص گمنام واقع در پارک پیروزی این شهرستان حاضر و با شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.

وی در ادامه افزود: این برنامه با مداحی برادر حسن زاده ، رئیس بسیج مداحان این شهرستان آغاز و سپس با سخنرانی برادر فصیحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمینی شهر و نیز برادر دادخواه کارشناس مسائل سیاسی ادامه یافت ، و در آخر نیز پایوران بر سر مزار شهدا حاضر و با این شهدای گمنام والامقام تجدید عهد و میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار