خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

برگزاری یادواره شهدا در مدرسه شهید ثانی درچه

به مناسبت عید سعید فطربرنامه یادواره شهدا در مدرسه شهید ثانی درچه همراه با روایتگری و دکلمه خوانی فزند شهید با حضور تعدادی از خانواده های شهدا، دانش آموزان مدرسه، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در مدرسه شهید ثانی شهر درچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۲۵۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت عید سعید فطربرنامه یادواره شهدا در مدرسه شهید ثانی درچه همراه با روایتگری و دکلمه خوانی فزند شهید با حضور تعدادی از خانواده های شهدا، دانش آموزان مدرسه، رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در مدرسه شهید ثانی شهر درچه برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند؛ امروز زنده نگه داشتن خون شهیدان کمتر از شهادت نیست، باید یاد حقیقت و خاطره‌ شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت، لذا در راستای فرمایشات رهبری این گردان در مدرسه دخترانه شهید ثانی درچه برای دختران دانش آموز ابتدایی یادواره شهدایی را برگزار نمود.

در این مراسم ، برادر مسلم نبی به روایتگری در مورد سیره شهدا پرداخته و برادر روح الله براتی با صدای گرم خود به مداحی  برای اهل بیت پرداخت، همچنین دختران دانش آموز این مدرسه در قالب گروه سرود انقلابی و حماسی سرودی را در خصوص شهدا را اجرا کردند، در ادامه این یادواره ، فرزند شهید ابوالفضل براتی نیز به دکلمه خوانی در باب سیره راه شهدا پرداخت.

این فرمانده در پایان افزود: ما در راستای فرمایشات فرمانده کل قوا در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بصورت متداوم از این قبیل یادواره ها را در مکان های مختلف بخصوص مدارس در سطح شهرستان خمینی شهر و اصفهان برگزار کرده ودر آینده نیز این یادواره ها در اماکن مختلف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار