برنامه های متنوع ورزشی به همت پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی کلاس های متنوع ورزشی و آموزشی در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۷۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان برنامه های متنوع ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار می شود.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در قالب طرح نوجوانه های صالحین برنامه های ورزشی در رشته های فوتبال دستی، ایرهاکی، فوتبال، فوتسال و والیبال با استقبال گسترده بسیجیان در پایگاه و سالن ورزشی برگزار می شود.

او افزود: در این راستا فعالیت ورزشی والیبال در رده نوجوانان، فوتبال در رده نونهالان و مسابقه فوتبال، حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی بسیجیان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به برپایی کلاس قصه های قرآنی در رده نونهالان ادامه داد: حلقه ی کتابخوانی شهید اسماعیل جمال و طرح تربیتی تابستانه نو+جوانه های صالحین در رشته آموزش قرآن با استقبال خوبی برگزار شد.

امامی بیان داشت: در دهه دوم محرم نیز مراسم عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) هرشب در مسجد امام هادی (ع) با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی پایگاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی پیوندی برپا می شود.

او با اشاره به تعمیر نرده ی مدرسه سمیه در این محله به همت جهادگران بسیجی در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 گفت: جذب دو نفر از بسیجیان جدید در پایگاه توسط مسوول نیروی انسانی و گشت محله محور رضویون در محله انجام گرفت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار