خیر اردبیلی در دانشگاه محقق اردبیلی خوابگاه دخترانه می‌سازد

یک خیر اردبیلی خوابگاه ۳۳ اتاقه دختران با ظرفیت ۱۳۰ نفر در دانشگاه محقق اردبیلی می‌سازد.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۶۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

خیر اردبیلی در دانشگاه محقق اردبیلی خوابگاه دخترانه می‌سازد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز دوشنبه در مراسم امضای قرارداد مشارکت و همکاری خیر اردبیلی در احداث خوابگاه ۳۳ اتاقه دختران دانشگاه محقق اردبیلی با قدردانی از مشارکت خیرین در پروژه‌های خوابگاهی این دانشگاه گفت: دانشگاه محقق اردبیلی نیاز اساسی به ساخت خوابگاه دانشجویی دارد که در این راستا ساخت این خوابگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

دکتر اسماعیل چمنی با اشاره به سفر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه محقق اردبیلی، افزود: در این سفر علاوه بر بهره‌برداری از دومین خوابگاه متاهلی خیرساز و آزمایشگاه سازه و شبیه‌سازی زلزله ، خوابگاه ۳۳ اتاقه دختران زنده‌یاد الهه محسنی راد که توسط خیر نیک‌اندیش حمید محسنی راد احداث خواهد شد، کلنگ‌زنی می‌شود.

وی خواستار مشارکت خیرین برای احداث پژوهش‌سرای دانشگاه محقق اردبیلی برای انجام کارهای تحقیقاتی شد و گفت: با احداث این پژوهش‌سرا بیش از ۱۰۰ جوان فارغ‌التحصیل و نخبه دانشگاهی جویای کار مشغول فعالیت‌های علمی و پژوهشی خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه انسان‌های خیر انسان‌های موفقی هستند که از فردی گری خارج شده و طالب بهتر کردن حال دیگران هستند، افزود: وجود افراد خیر تسهیل گر زندگی دیگران خواهد بود.

ارسال نظرات