خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

بهترین کتاب، کتابی است که انسان را به خدا برساند/ادیان ما از طریق کتاب جاودانه ماندند

سردار حمید مازندرانی گفت: ما باید سلامت فکری را با کتاب‌خوانی تأمین کنیم؛ از کتابهای خوب، راه‌گشا، راهنما که از سوی متفکّران و نویسندگان خوب ما تهیّه شده و در اختیار ما گذاشته شده استفاده کنیم و بخوانیم.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۵۹
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

بهترین کتاب، کتابی است که انسان را به خدا برساند/ادیان ما از طریق کتاب جاودانه ماندند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حمید مازندرانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب و کتابخوانی از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید یکی از ارکان زندگی خانواده‌ها و جامعه اسلامی باشد. در اهمیت عنصر کتاب برای تکامل جامعه انسانی، همین بس که تمامی ادیان آسمانی و رجال بزرگ تاریخ بشری، از طریق کتاب جاودانه مانده‌اند و روابط فرهنگی جامعه بشری نیز از پوشش کتاب و مبادلات فرهنگی تقویت شده است.
مازندرانی در ادامه گفت: نقش کتاب یک نقش بی‌بدیل است، البته بهترین کتابها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزشهای والا و انقلابی هدایت کند، ما باید سلامت فکری را با کتاب‌خوانی تأمین کنیم؛ از کتابهای خوب، راه‌گشا، راهنما که از سوی متفکّران و نویسندگان خوب ما تهیّه شده و در اختیار ما گذاشته شده استفاده کنیم و بخوانیم.
وی اظهار داشت: امروز جوانهای ما بایستی، هم سلامت جسمی، و هم سلامت معنوی، و هم سلامت فکری را با هم داشته باشند و برای خودشان نگه دارند. سلامت جسمی را با ورزش و با تغذیه‌ی مناسب؛ سلامت معنوی و قلبی را هم با توجّه به خدا، با نماز، با دعا، با توسّل، با یاد شهدا؛ سلامت فکری را هم با کتاب‌خوانی تأمین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار