خبرهای داغ:

به همت پویش فرزندآوری انجام شد؛ همایش "شکوه مادری" در بخش شاندیز/خوش فرزندترین محلۀ خراسان رضوی به ارچنگ شاندیز تعلق گرفت

همایش "شکوه مادری" همراه با تجلیل و تقدیر از مادران جوانِ دارای ۴ فرزند و بیشتر و نیز فعالان جمعیت بخش شاندیز در محل سالن اجتماعات حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۸۳
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

 

خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، همایش شکوه مادری با تجلیل و تقدیر از مادران جوان دارای ۴ فرزند و بیشتر همراه با فعالین جمعیتی بخش شاندیز با حضور مسئول امور بانوان شهرداری مشهد و مسئول تشکل های مردمی و جمعیت استان در محل سالن اجتماعات حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) برگزار شد.

این همایش به همت پویش فرزندآوری شاندیز جوان و پویا، حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب(س) شاندیز و معاونت اجتماعی ناحیه طرقبه شاندیز در محل سالن اجتماعات حوزه بسیج خواهران حضرت زینب(س) شاندیز برگزار شد از ۲۹ مادر جوان زیر چهل سال که دارای ۴، ۵ و ۶ فرزند بودند و همراه فرزندان شان در این همایش شرکت کرده بودند تقدیر شد و همچنین از تعدادی فعالین جمعیتی بخش شاندیز نیز تجلیل شد.

در این همایش به ۲۰ نفر از مادران از طرف گروههای مردمی ستاد جمعیت استان خراسان رضوی، تندیس شکوه مادری نیز اهدا شد.

همچنین به سه مادر جوان که آخرین فرزند آنها متولد سال ۱۴۰۲ بود سبد «لبخند مادری» به ارزش ۴میلیون تومان، به چهار مادر نگین متبرک، و به سایر مادران و فعالین جمعیتی از طرف معاونت اجتماعی ناحیه صنایع دستی اهدا شد.

در ادامه از همه مادران و فرزندان وفعالین جمعیتی با بسته های فرهنگی تهیه شده توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و یک شاخه گل تقدیر شد.

سخنرانی مسئول امور بانوان شهرداری مشهد و رئیس کمیته گروههای مردمی ستاد جمعیت استان خراسان رضوی با موضوع جمعیت و فرزند آوری، ارائه گزارشی از فعالیت های پویش فرزند آوری شاندیز جوان و پویا توسط مدیر این پویش از دیگر برنامه های این همایش بود.

معرفی محله ارچنگ شهر شاندیز به عنوان خوش فرزندترین محله در خراسان رضوی که دارای بیشترین خانواده های ۴ و ۵ و ۶ فرزندی هستند نیز جزء برنامه های محوری این همایش بود، این محله از سال ۹۹ سیر صعودی در رشد جمعیت داشته است.

ارسال نظرات