معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

ابلاغ شیوه‌نامه بازگشایی معابر به شهرداران و دهیاران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از ابلاغ شیوه‌نامه بازگشایی معابر به شهرداران و دهیاران خبر داد و گفت: مسئولین با حضور میدانی در برف‌روبی معابر زمینه تسریع خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کنند.
کد خبر: ۹۵۷۳۱۵۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

ابلاغ شیوه‌نامه بازگشایی معابر به شهرداران و دهیاران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«بسیج»،  سید کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در نشست سید کمال‌الدین میرجعفریان به لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای اقدامات پیشگیرانه بحران احتمالی بارش برف در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: به‌منظور تسهیل امروز بازگشایی معابر و برف رویی شیوه‌نامه بازگشایی معابر به شهرداران و دهیاران ابلاغ شده است.

وی خواستار جلوگیری از اتلاف وقت در بازگشایی معابر شد و گفت: امروز با وجود امکانات نباید بازگشایی معابر و برف‌روبی جاده‌ها به تأخیر همراه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به لزوم حضور میدانی مسئولین به‌ویژه فرمانداران، بخشداران و شهرداران در مناطق برف‌گیر و حادثه‌خیز اشاره کرد و گفت: این حضور خود باعث تحرک بیشتر  و اجرای دقیق مصوبات پیشگیری از بحران می‌شود.

وی به آگاه‌سازی عموم مردم در رفت  و آمد در مسیرهای برف‌گیر و مسدود اشاره کرد و گفت: صداوسیما و رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی سریع و به‌موقع در این زمینه دارند.

میرجعفریان از مردم خواست به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر از پارک و رهاسازی خودروهای در خیابان‌ها و کوچه‌های تنگ و قدیمی خودداری کنند؛ چراکه موجب کندشدن خدمت‌رسانی مأمورین شهرداری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار