مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

افتتاح ۲۱ طرح گاز رسانی همزمان با دهه فجر

زنجان _ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از افتتاح ۲۱ طرح و آغاز عملیات اجرایی و ۴ طرح گازرسانی روستایی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۲۶۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

افتتاح ۲۱ طرح گاز رسانی همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (س)، با بیان اینکه باید مصرف گاز درست و بهینه باشد، اظهار داشت: استان زنجان پیشتاز موضوع همیار گاز است و این امر سبب انعقاد تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و شرکت گاز در سال گذشته در استان شد.

وی با بیان اینکه تمام شهر‌های استان گازدارند افزود: شرکت گاز استان زنجان هیچ مشکلی از بابت ارائه انشعاب گاز به مسکن‌های ملی ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان بیان کرد: برای بیش از ۷ هزار واحد مسکن ملی شبکه‌گذاری توسط شرکت گاز انجام شده است و شرکت گاز هیچ‌گونه تاخیری بابت این موضوع ندارد.

وی بیان کرد: ۹۱۱ روستا در استان زنجان وجود دارد که با چند روستایی که در دهه فجر گازدار خواهند شد تعداد روستا‌های گازدار به ۷۴۰ روستا خواهد رسید.

سلیمانی نژاد با بیان اینکه ۲۱ طرح گاز رسانی در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: برای گاز رسانی به این روستا‌ها بیش از ۹۶۶ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها هشت روستا در شهرستان زنجان، پنج روستا در شهرستان خدابنده، هفت روستا در شهرستان طارم و یک روستا در شهرستان ایجرود از انرژی گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد و همچنین در چهار روستای شهرستان ماهنشان نیز کلنگ‌زنی گاز رسانی انجام خواهد شد، که برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۲۷۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش تعداد مشترکان گاز و جذب مشترکان جدید مصرف و لزوم رعایت اصول بهینه مصرف گاز در استان بیان کرد: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گاز طبیعی و مصرفی برای ۳۳ هزار و ۲۰۴ واحد تجاری، ۲ هزار و ۵۳۸ واحد صنعتی و ۳۶۶ هزار و ۷۴۸ مشترک خانگی است.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار