خبرهای داغ:
سرهنگ بهرام میرزایی فرمانده سپاه ناحیه جوانرود؛

امروز جمهوری اسلامی ملجأ و پناهگاه مظلومین جهان است

سرهنگ بهرام میرزایی گفت: انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و آبرو داد و ایران را از کشوری وابسته و دست نشانده به کشوری قدرتمند و نقش آفرین در دنیا تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۸۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ بهرام میرزایی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی «ره» هستیم، این روز مبارک به ملت شریف ایران اللخصوص فجر آفرینان و خانواده شهدا تبریک می گویم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود اظهار داشت:
۲۲ بهمن ماه یوم الله است ، روز آزادی ملت ایران از دست رژیم های منحوس طاغوتی است ، روزی که سر آغاز دوران پُر افتخار استقرار حکومت اسلامی که با شعار ( استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) شروع شد.
سرهنگ بهرام میرزایی افزود: امروز شاهدیم که شاگردان مکتب انقلاب اسلامی عرصه را بر معاندین و استکبار جهانی تنگ کرده اند و شاهد نقش آفرینی جبهه مقاومت در حمایت از مظلومین فلسطین هستیم.
سرهنگ بهرام میرزایی تأکید کرد: روز ۲۲بهمن روز ملی و روز بزرگی در تاریخ ملت ایران است که بایستی با حضور با شکوه اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۲۲بهمن گرامی داشته شود و انشاالله که شاهد یک راهپیمایی دشمن شکن باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار