مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار

اساس و پایه همه ی خیرات در جامعه تقواست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه رودبار در خطبه نماز عید فطر مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک بابائیان منجیل بهترین توشه حاصل از ماه مبارک رمضان را که بندگان خداوند متعال باید برای خود فراهم کنند تقوا دانست.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۸۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

اساس و پایه همه ی  خیرات در جامعه تقواست.

به گزارش خبرگزاری بسیج رودبار ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم ملکی با بیان اینکه اساس و پایه همه ی خیرات در جامعه تقواست اظهار کرد: تقوا اقسامی دارد،تقوای فردی؛ یعنی هرکسی بین خود وخدای خود سعی کند از جاده ی صلاح وحق تخطی نکند، تقوای سیاسی یعنی انسان در میدان سیاست صادقانه عمل کند، سیاست بمعنای پشت هم اندازی،فریب و دروغ گفتن به افکارعمومی مطلوب اسلام نیست.

 

وی ادامه داد:تقوای دیگر تقوای اجتماعی،یعنی برخورد با مردم در محیط های مختلف همراه با انصاف و خداترسی و امانت و صداقت باشد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار از تشخیص خوب مردم گفت و تصریح کرد: مردم به صداقت اهمیت فراوان می دهند و مسئولین باید به این مهم توجه داشته باشند که مردم قدرت تشخیص قوی دارند .

 

وی با اشاره به اینکه سدهای شهرستان رودبار۷۰درصد آب شرب را تامین می کنند اما در ایام سال چه فصل گرما و چه سرما رودبار با کمبود و قطعی متعدد آب در بخش های مختلف روبرو است گفت:مسئولان در کنار دغدغه مندی های چون انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی بفکررفع مشکلات‌ مردم باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی خاطرنشان کرد: دولت با کمک مردم وضعیت اقتصادی کشور را بهتر از وضع موجود بهبود می بخشند .

 

وی در پایان به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اشاره کردو افزود: رژیم صیهونیستی به کمک آمریکا هم اکنون نفس های آخر حیات ننگین خود را می کشد و بدون شک به جهت جنایتی که علیه مستشاران نظامی ما در سوریه انجام داد مطمئنا انتقامی سخت و پشیمان کننده از آنها خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار