رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

امام خمینی(ره) آرزوی انبیای الهی و امامان را برآورده کردند

زنجان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با استقرار حکومت اسلامی؛ اسلام را زنده کرد گفت: امام خمینی (ره) آرزوی انبیای الهی و امامان را برآورده کردند.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۰۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹

امام خمینی(ره) آرزوی انبیای الهی و امامان را برآورده کردند

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، با تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ملت ایران در ۱۴ خرداد نعمت بسیار بزرگی را از دست داد اظهار کرد: امام راحل شخصیتی بودند که در دوران غیبت کبری امام زمان(عج) حرکتی انجام دادند که در تاریخ بی‌نظیر بود.

وی افزود: طبق گفته امام محمدباقر صدر امام خمینی (ره) رؤیای پیامبران و امامان در تاریخ را محقق کرده است و فقط در برهه‌ای از تاریخ امیرالمومنین(ع) توانستند آن هم بعد از ۲۵ سال خانه نشینی چهار سال حکومت اسلامی تشکیل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یکی از بزرگترین خیانت‌های حکومت پهلوی تصویب لایحه کاپیتولاسیون بود که امام خمینی(ره) احساس حقارت مردم ایران را در این جریان دید و اعلام قیام کرد و وقتی مردم هدف و مسلک امام (ره) را دیدند که فقط به خاطر خدا بود کنار امام با تمام وجود ایستادند.

وی با اشاره به سه محور موفقیت انقلاب اسلامی گفت: هدف و مکتبی که امام( ره) ترسیم کرده بود یعنی تشکیل حکومت الهی، رهبری و همراهی مردم باعث شد در سال ۵۷ این نظام به برکت خون شهدا به ثمر بنشیند.

حجت‌الاسلام ناصر افزود: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با انواع توطئه‌ها می‌خواستند لطمه به این انقلاب نوپا بزنند اما غافل از اینکه قیام امام(ره) متصل به قیام امام حسین(ع) بود و مردم برای تداوم و استمرار انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی بیان کرد: در مکتب امام خمینی(ره) شاگردان بسیاری از جمله آیت الله خامنه‌ای (رهبر معظم انقلاب اسلامی)، شهیدان رجایی، بهشتی، مطهری باکری و حاج قاسم و بسیاردیگری از شهدا تربیت شدند و امروز نهضت امام خمینی (ره) سرمشقی برای تمام آزادی خواهان جهان است.

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار