خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

غدیرخم، شناسنامه و عید اکبر مذهب تشیع است

تبریز- امام جمعه میانه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت، گفت: عید غدیرخم، شناسنامه و عید اکبر مذهب تشیع است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

   به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، در آستانه فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت، ستاد بزرگداشت غدیر با حضور فرماندار، فرمانده سپاه میانه و جمعی از مسئولین اجرایی برنامه‌های غدیرخم، در دفتر امام جمعه میانه برگزار و در خصوص برنامه های این دهه همفکری و برنامه ریزی شد.

   حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی با بیان اهمیت، پاسداشت و ارج نهادن به شعائر مذهبی، عید غدیرخم را شناسنامه و عید اکبر مذهب تشیع خواند و برگزاری هرچه با شکوه‌تر این جشن و ترویج ماهیت و محتوای این واقعه مهم مخصوصا در میان جوانان را امری بسیار ضروری و مهم عنوان کرد.

غدیرخم، شناسنامه و عید اکبر مذهب تشیع است

   در ادامه، اعضای ستاد غدیر به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و جزییات برگزاری جشن‌های غدیر در سطح شهرستان مورد بحث و تبادل قرار گرفت. 

   برگزاری برنامه‌های تبیین غدیر توسط علما و روحانیون با محوریت نهج‌البلاغه، راه‌اندازی کاروان شادی و کاروان پیاده غدیر، اطعام غدیر، برپایی جشن‌ها و ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئات مذهبی و مساجد در خیابان‌ها؛ آذین‌بندی معابر شهری؛ برگزاری چهلم شهدای خدمت و تبیین موضوع انتخابات پیش رو از جمله عناوین برنامه‌هایی است که مقرر شد در دهه امامت و ولایت در شهرستان میانه برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار