مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌ گفت:

سپاه و بسیج در انتخابات نقش تبیینی دارند نه تعیینی

منصوری گفت:نقش سپاه و بسیج در انتخابات روشنگری است نه مصداق سازی، تعیین مصداق بر عهده خود مردم است.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۷۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان،  حجت الاسلام بهزاد منصوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج‌ در سلسله نشست های روشنگری که با موضوع مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح که برای نیروهای نظامی و انتظامی و فرمانده پایگاه های مقاومت برگزار شد، به بیان لزوم روشنگری توسط خواص در جامعه اسلامی پرداخت.

وی افزود: نقش سپاه و بسیج در انتخابات روشنگری است نه مصداق سازی، تعیین مصداق بر عهده خود مردم است.

منصوری خاطرنشان کرد: خواص جامعه جزء مهمترین عوامل شتاب دهنده در بصیرت سیاسی و اجتماعی جامعه اسلامی هستند چرا که خواص جامعه دید گسترده تر و اشرافیت کامل تری نسبت به مسائل حساس و‌ کلیدی جامعه دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج تصریح کرد: یکی از گروه های حساس که جزء خواص جامعه اسلامی محسوب می‌شوند، نیروهای انتظامی و نظامی هستند، که باید این مسأله مهم را، یعنی روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: دشمن برای خواص جامعه برنامه دارد، چون اگر آنها دچار شک‌ و تردید شوند و وارد جو و بازی های سیاسی که دشمن طراحی میکند شوند، دیگر نمی توانند نقش مهم خود را یعنی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، که یکی از این دستاوردها انتخابات است را به خوبی ادا کنند، و آن چیزی که بسیار اهمیت دارد و باید مدنظر نظر نیروهای نظامی و انتظامی قرار بگیرد این است که خواص جامعه نباید وارد جو و بازی های سیاسی که دشمن طراحی کرده است شوند و اگر وارد بازی دشمن شد در فضای غبار آلود فتنه سرگردان خواهند شد و دیگر نمی توانند نقش روشنگری برای آحاد جامعه را داشته باشد.

منصوری افزود: پیرامون انتخابات وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی به صورت ویژه سپاه و بسیج حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و بیان شاخصه ها و معیارهای انتخاب اصلح است که این خود ترسیم راه توسط خواص جامعه می تواند برای زیادی از آحاد مردم راه گشا باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فهرج در پایان تاکید کرد: سپاه و بسیج نباید هیچگاه هزینه جریان های سیاسی و افراد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار