شرکت در انتخابات حق مسلم مردم است/ اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات تبیین شود

گردهمایی هنرمندان فردیس، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با سخنرانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، در راستای تبیین انتخابات برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۰۸۰۴۷
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، گردهمایی اساتید و پیشکسوتان عرصه هنر شهرستان فردیس، با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، نماینده شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین آموزشگاه‌های هنری برگزار شد.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان هنرمندان شهرستان فردیس، مشکلات و چالش‌های هنرمندان فردیسی را با مدیر کل اداره ارشاد استان البرز مطرح کردند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: شرکت در انتخابات حق مسلم مردم جامعه و کمک به تشکیل دولت اسلامی و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است.

وی گفت: انتخابات موجب تقویت حاکمیت، پشتیبانی از امنیت و اقتدار نظام بوده و هر فرد در هر جایگاهی مکلف به حمایت از انتخابات است.

وی افزود: انسان‌ها از نظر فرآیند‌های روانشناختی و ذهنی دائما در حال انتخاب هستند و انتخاب یک مسئله فردی، ذهنی، روانی و اجتماعی است، اگر رای ندهیم دیگران به جای ما و برای ما انتخاب خواهند کرد و در اینصورت دچار تنش‌ها و فشار‌های روانی خواهیم شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری، هدف انقلاب اسلامی را تحقق تمدن اسلامی خواند و گام نهایی در مراحل پنجگانه اهداف انقلاب اسلامی را تحقق تمدن اسلامی دانست، تاکید کرد: مرحله سوم تحقق اهداف انقلاب تشکیل دولت اسلامی است که اینک در این گام قرار دارد.

وی در پایان از نخبگان عرصه هنر خواست به عنوان افرادی که در حوزه جهاد تبیین نقش موثری در جامعه ایفا می‌کنند، برای تعیین سرنوشت خود و کشور عزیزمان ایران مشارکت فعالی در انتخابات داشته باشند و اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات را تبیین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار