پویش زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم در راستای ترویج آئین های دینی و بومی

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۳۰۴۰
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

پویش زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم در راستای  ترویج آئین های دینی و بومی

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام سوگواری سبد و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: ایام ماه محرم و صفر به‌ فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج اهداف و آرمانهای والای امام حسین (ع)، آئین و سنن دینی و مذهبی برای معرفی به نسل جوان است. 

 

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ‌ریزی فرهنگی در راستای محتوابخشی به برنامه ‌های ماه محرم افزود: با توجه به فرموده پیرجماران امام خمینی (ره) محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از ارزش‌ها و فرهنگ قیام عاشورا است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه شعائر و آئین حسینی موجب بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان می‌شود، گفت: مکتب حسنیی مکتبی سازنده و ماندگار برای تمام نسلهاست از این رو، ترویج فرهنگ عاشورایی نیازمند برنامه های مدون و ویژه فرهنگی است.

 

پارسا با اشاره به برگزاری پویش رسانه‌ای «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: پویش رسانه‌ای « زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» ویژه مدیران، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان و فعالان مجازی و رسانه ای در راستای معرفی فرهنگ عاشورایی و ترویج آئین ها و سنت های دینی، مذهبی و بومی است.

 

وی با تاکید بر لزوم معرفی و روایت آئین های دینی و محلی توسط اصحاب رسانه استان تصریح کرد: مدیران، اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان با شرکت در پویش رسانه‌ای « زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» می‌توانند آثار خود را در زمینه مراسم‌های سنتی و آیینی، توزیع نذورات، نوحه‌خوانی و سینه‌زنی، طشت‌گذاری ، تعزیه‌خوانی، دسته‌های عزاداری، چایخانه‌ها و برپایی موکب‌ها تا پایان ماه محرم ارسال کنند.

 

پارسا افزود: فعالان رسانه می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ارسال آثار خود در قالب پویش «زیر خیمه‌اش یک خانواده‌ایم» به شماره مجازی 09058125254‪ مراجعه

کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار