۶۶ ماه اسارت و ۷۰ درصد جانبازی برای وطن

رضا وحیدی جانباز ۷۰ درصد اهل خراسان‌شمالی است که ۶۶ ماه از عمرش را در اسارت به سر برده و سختی این رنج را به جان خریده‌است.
کد خبر: ۹۶۱۵۴۸۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، رضا وحیدی جانباز ۷۰ درصد اهل روستای ناوه از توابع بجنورد است که در سال ۶۱ به جبهه رفته و در سال ۶۳ پس از مجروح شدن به اسارت دشمن درمی‌آید و ۶۶ ماه اسیر بوده‌است.

رضا وحیدی اظهار می‌کند: اهالی روستای ناوه اعتقاد راسخی به اسلام و انقلاب دارند و هیچ خانواده‌ای در روستا نیست که افراد آن به جبهه نرفته‌باشند.

وحیدی روزهای سختی را در ایام جنگ و اسارت تجربه کرده اما اکنون به تلاش‌ها و فداکاری‌های خود و همرزمانش برای امنیت کشور افتخار می‌کند.

همسر وی از داستان جبهه رفتنش روایت می‌کند: فقط ۴۵ روز از ازدواجمان گذشته بود که رضا به جبهه رفت و پس از اسارت در سال ۶۳ گمان کردیم که او شهید شده‌است.

وحیدی پس از چندماه دوری و بی خبری بالاخره می‌تواند از طریق صلیب سرخ یک نامه‌ای به خانواده‌اش برساند و خبر سلامتی خود را ابراز کند.

این جانباز فداکار جوانان را به تلاش برای وطن  تشویق می‌کند و معتقد است تلاش‌های دشمن برای مقابله با ایران بیشتر از پیش ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار