برخورد جدی دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت مردم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت مردم هیچ مماشاتی ندارد، گفت: تأمین امنیت جامعه مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۶۱۵۷۷۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
برخورد جدی دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت مردم
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام کثیرلو عصر امروز ضمن حضور در شعب دادگاه‌های کیفری دو اردبیل و بررسی وضعیت ارائه خدمات، اظهار کرد: با توجه به اینکه پرونده‌های موجود در این دادگاه عمدتاً در خصوص موضوعاتی است که با حیثیت و آبروی مردم سرو کار دارد، لذا تصمیمات قضایی این مرجع در زندگی افراد و نزد جامعه تاثیر بسزایی داشته و ممکن است تبعات غیر قابل جبرانی داشته باشد.
وی افزود: در این راستا مباحثه و نشست‌های مشترک بین قضات و انتقال تجربیات می‌تواند در رسیدگی به موقع به پرونده‌ها با صدور آرای متقن، موجب ایجاد حس امنیت در جامعه شده و باعث رضایت‌مندی مردم از عملکرد دادگستری استان شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان امنیت مردم هیچ مماشاتی ندارد، گفت: تأمین امنیت جامعه مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضایی است.تاکید بر استفاده از نهادهای ارفاقی، مجازات‌های  جایگزین حبس و استفاه از نهاد توبه و بالاخص کنترل نرخ گردش پرونده از دیگر تاکیدات رئیس کل دادگستری استان در این نشست صمیمی بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار