پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان به مناسبت شهادت ناصر طحانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید ناصر طحانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۷۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید ناصر طحانی را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است: خبر ارتحال جانباز سرافراز و فداکار، شهید ناصر طحانی، موجب اندوه و تأثر فراوان اینجانب گردید. 
این جانباز گرانقدر که در دوران دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی، حماسه‌های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشت، پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگ، به دیدار همرزمان شهیدش شتافت و به خیل شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیوست.
در حقیقت شهادت این جانباز سرافراز در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، فضیلت و معنویت خاصی به مقام والای ایشان بخشیده است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم این شهید والامقام، به‌ویژه همسر صبور و ایثارگر ایشان، از خداوند متعال برای این خانواده معزز صبر و اجر جمیل و برای آن شهید سعید، علو درجات و هم‌نشینی با ائمه اطهار (ع) را مسئلت می‌نمایم.
همچنین به مردم شهیدپرور استان سمنان و به‌ویژه مردم متدین شهر سمنان که همواره در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پیشگام بوده‌اند، تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آنان صبر و اجر و سلامتی مسئلت دارم.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار