«عملیات مرصاد» نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

در بیانیه سپاه استان سمنان آمده است: عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود.
کد خبر: ۹۶۱۶۳۰۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالروز حماسه غرورآفرین عملیات مرصاد با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات، تأکید کرد:عملیات مرصاد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد رشادت، دلاوری و بصیرت ملت ایران در مقابله با دشمنان قسم‌خورده بود. در این عملیات غرورآفرین، رزمندگان اسلام با نثار جان خود، توطئه شوم منافقین کوردل و حامیان استکباری آنها را نقش بر آب کرده و بار دیگر ثابت کردند که هیچگاه در برابر زیاده‌خواهی و تجاوز دشمنان ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.
این بیانیه می‌افزاید:رزمندگان سلحشور استان سمنان در این نبرد حماسی، با رشادت و جانفشانی مثال زدنی، نقشی تعیین کننده در شکست دشمنان انقلاب ایفا نمودند و با نثار جان خود، حماسه ای جاودانه را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص این عملیات فرمودند: "آن که ایستاد تیپ قائم بود". این جمله ی نورانی، گویای نقش بی بدیل رزمندگان استان سمنان در این حماسه ی بزرگ است.
در این بیانیه آمده است ،استان سمنان مفتخر است که در طول دوران پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، بیش از سه هزار شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام کرده است و این شهدای گرانقدر، سند افتخار و عزت این استان هستند.
سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در پایان این بیانیه، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید می‌کند: پاسداران و بسیجیان غیور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تجدید پیمان با آرمان های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آمادگی خود را برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه تهدیدی اعلام می دارد و به دشمنان انقلاب هشدار می دهد که با آمادگی کامل در برابر هرگونه توطئه ای قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار