آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 4 در سرخه

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 4 با حضور 28 تیم جهادی فعال در غالب 45 عرصه در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۷۴۲۰
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با برگزاری سراسری رزمایش جهادگران فاطمی 4، جواد عبداللهی مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه از برگزاری این رزمایش جهادی در سطح شهرستان سرخه خبر داد.

عبدااللهی در خصوص نحوه اجرای این رزمایش در سطح شهرستان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش جهادگران فاطمی از سال 1401 همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و به برکت وجود حضرت، این رزمایش مزین به نام ایشان شده است، طی آن جهادگران استان و شهرستان این افتخار را دارند، در هر مرحله خدمت رسانی با نام حضرت، دست به اقدامات جهادی بزنند.

او افزود: با حول و قوه الهی، امسال برای چهارمین بار این رزمایش جهادی از امروز 9 مرداد آغاز و تا 18 مرداد ماه با رمز یا فاطمه الزهرا (س) در سطح استان و شهرستان سرخه اجرا خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اهداف مورد نظر در جهت برپایی این رزمایش گفت: اهداف برپایی این رزمایش، تحقق پیام 9 بندی مقام معظم رهبری در خطاب به گروه های جهادی، تقویت و ترویج روحیه جهادی بین عموم مردم بویژه بسیجیان، توزیع متوازن عدالت خواهی در سطح جامعه، انجام امور عام المنفعه، حضور کارآمد و اثربخش متخصصان بسیجی در جهت خدمت رسانی بدون هزینه و یا حداقل هزینه در سطح جامعه است.

عبداللهی با اشاره به اقدامات و برنامه های جهادی در راستای این رزمایش گفت: اقدامات جهادی به صورت گسترده در 45 عرصه و با حضور 28 گروه جهادی فعال انجام و از اقدامات شاخص می توان به افتتاح حمام ضد کنه در روستای اروانه، اجرای پروژه پنل های خورشیدی خانگی، تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، اجرای پروژه کانال بتنی کشاورزی در روستای اسدآباد، طول این کانال نزدیک یه 200 متر بوده و ان شاءالله تا پایان رزمایش به بهره برداری خواهد رسید، اهدای یک سرویس جهیزیه (10 قلم اساسی)، ارائه خدمات پزشکی در روستاها در غالب طرح شهید رهنمون و آغاز مرمت و بازسازی خانه بهداشت روستای اروانه و طی تفاهم نامه ای با علوم پزشکی استان پیگیری و انجام خواهد شد.

او در ادامه عنوان کرد: این رزمایش در غالب قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان، با همکاری تمامی دستگاه های دولتی اجرا و از توان و ظرفیت آن ها استفاده خواهد شد، اما بطور خاص فرمانداری، ستاد نماز جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهادکشاورزی و بهزیستی در اجرای این رزمایش با مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی همکاری دارند.

مسوول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز، 9 صندوق قرض الحسنه به صورت فعال در پایگاه های مقاومت مشغول به فعالیت بوده و وام دهی به بسیجیان در طول سال انجام می شود. همچنین اعطای تسهیلات در جهت اشتغال زایی به بسیجیان متقاضی نیز بطور ویژه در طول این رزمایش پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار