کار جهادی کشور را به جلو می‌برد

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: روحیه جهادی وقت نمی‌شناسد و گیر ریزه‌کاری نیست و بااخلاص و دلسوزی دنبال حل مشکلات است و از تربیت الهی و امام راحل است و این یادگار ماندگار را سپاه به عهده گرفته و موفقیت داشته است.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱

کار جهادی کشور را به جلو می‌بردبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در کانون جوانان بسیج این شهر با اشاره به آیه قرآن که می‌فرماید (آن‌ها که در راه ما تلاش می‌کنند راه‌های برون رفت از مشکلات را خودمان فراهم می‌کنیم) و این رزمایش نمونه‌ای از این تلاش‌های خالصانه برای حل مشکلات است.
وی افزود: در سپاه این بسیج سازندگی بدل جهادسازندگی است که از اقدامات سپاه است و بسیج سازندگی امیدوار کننده آن روحیه جهادسازندگی است.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: مایه امیدواری است که سپاه پاسداران ماموریت مختلفی دارد که یکی از آنها جهادسازندگی است.
وی اضافه کرد: کار جهادی کشور را به جلو می‌برد و منتظر ساعت کار و بخشنامه و سیکل اداری نمی‌ماند البته نه اینکه خلاف قانون کند، اما جلوتر از دستورالعمل و مطالبات مردم مشکل را حل می‌کند و راه برون رفت مشکل را خدا می‌گوید جهاد کنید ما خودمان راه را نشان می‌دهیم.
امینی تصریح کرد: نمونه روحیه جهادی را کشور ما به جبهه مقاومت نشان داد و آنها از ما جلوتر افتادند.
وی ادامه داد: روحیه جهادی وقت نمی‌شناسد و گیر ریزه کاری نیست و با اخلاص و دلسوزی دنبال حل مشکلات است و از تربیت الهی و امام راحل است و این یادگار ماندگار را سپاه به عهده گرفته و موفقیت داشته است.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اینکه مراقب باشیم اولویت‌ها یادمان نرود و گرفتار احساسات و مطالبات احساسی نباشیم، افزود: توقع ما از بسیج سازندگی اولویت‌ها مانند اشتغال زنان بی سرپرست و خانواده‌های کم برخوردار در روستاهاست که مهمتر از جدول رنگ کردن و آسفالت روستایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار