خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبلیغ حقایق بصورت هدفمند و هنرمندانه، فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی در جهان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تبلیغ حقایق بصورت هدفمند و هنرمندانه را فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی در جهان دانست.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار اعضای مجمع و رابطان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت تبلیغات در جامعه گفت: در روز‌هایی که بیداری اسلامی جهان را فرا گرفته، دشمنان بدنبال این هستند که با تبلیغات دنیا را در دست گیرند، اما تبلیغ حقایق بصورت هدفمند و هنرمندانه فرصتی برای گسترش بیداری اسلامی در جهان است.

وی جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مهم و اثرگذار دانست و افزود: این شورا هماهنگ کننده نهاد‌های تبلیغی مردمی است که باید با هماهنگی و بر اساس اولویت‌ها تبلیغ و تولید محتوا را به جامعه هدف انجام دهد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمنان با دروغ و ترفند‌های مختلف به دنبال فریب مردم، سرپوش گذاشتن بر جنایاتشان و سلطه بر جهان هستند گفت: امروز اگر در زمینه تبلیغات، قوی عمل نکنیم، دروغ‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی دشمن بر فرزندانمان تاثیر فراوان می‌گذارد.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از برپایی راهپیمایی جمعه‌های خشم در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه پس از نماز جمعه این هفته در استان خبر داد.

انتهای‌ پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار