اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پی شهادت اسماعیل هنیه

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین_حماس_ به دست مزدوران رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۴۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿١٥٤﴾

و به آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده نگویید، بلکه [در عالم برزخ] دارای حیات اند، ولی شما [کیفیت آن حیات را] درک نمی کنید. (سوره مبارکه بقره آیه شریفه ۱۵۴)

شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس- در تهران، بار دیگر چهره تروریستی رژیم کودک کش اسرائیل  و نفاقِ مدعیانِ دروغینِ حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.

بی‌تردید خون پاک شهدای مقاومت و این مجاهد نستوه که عمری را در مجاهدت و مبارزه عزتمندانه  در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست سپری کرد، موجب رویش های جدید و زمینه ساز نابودی کامل رژیم  غاصب صهیونیستی خواهد شد.

قطعاً شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه در تهران، پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد و براساس اینکه مکتب ملت ایران مکتب امام حسین علیه السلام و عاشوراست، انتقام بعنوان یکی از پیامدهای پساعاشورا بخشی از فرهنگ شهادت و مقاومت می باشد، که تا روز قیامت ادامه دارد و  حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه نیز قیام الهی خود را با ندای «انا المنتقم» آغاز می‌کنند.

 ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، شهادت مجاهد سرافراز «اسماعیل هنیه» را به ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و همه جریان‌های مقاومت و ملتها و کشورهای حامی آرمان فلسطین تبریک و تسلیت می‌گوییم و آمادگی خود را برای لبیک به فرامین فرمانده معظم کل قوا در عرصه مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین اعلام می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار