در قالب رزمایش جهادگران فاطمی4؛

بازارچه اقتصاد مقاومتی در سمنان برپا می شود

فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه شهر سمنان گفت: به مناسبت برپایی رزمایش جهادگران فاطمی 4 ویژه برنامه های متعدد و متنوعی در شهرهای مختلف استان سمنان تهیه و تدارک دیده شده است که از جمله آنها برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

 مریم ولیخانی، فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه شهر سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان از اجرای چندین برنامه شاخص با همکاری پایگاه‌های بسیج این حوزه و با رویکرد محله محور، خبر داد.

فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س)سمنان افزود: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی و.... خواهد بود.

ولیخانی به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و از جمله آنها را برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی بانوان، باهدف معرفی و فروش محصولات بانوان به همت گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه و گروه جهادی پایگاه بسیج الزهرا و با همکاری حوزه بسیج خاتم‌الانبیا (ص) و پایگاه بسیج سیدالشهدا برادران، در پارک آبشار، برگزاری همایش نقش بانوان در مصرف بهینه آب، به همت گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه و گروه جهادی پایگاه بسیج مرضیه و با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان سمنان و بسیج ادارات شهرستان سمنان، اجرای پویش مهر مادرانه با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده آنان با محوریت آزادی زنان سرپرست خانواده، به همت حوزه حضرت فاطمه و بسیج حقوقدانان شهرستان سمنان عنوان کرد.

وی از دیگر برنامه ها را برگزاری کلاس‌های قرآنی همراه با تعیین سطح رشته‌های مختلف قرآنی در همه سنین ویژه بانوان با حضور مربیان جهادی قرآنی پایگاه طهورا در محله چهارصد دستگاه، به همت گروه جهادی قرآنی پایگاه طهورا و گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه، در پایگاه ضحی محله چهارصد دستگاه، گردهمایی حس خوب «ویژه دختران» به همت گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه و گروه جهادی پایگاه الزهرا در پارک آبشار، برگزاری همایش نقش بانوان در مصرف بهینه انرژی، به همت گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه و گروه جهادی پایگاه ام‌کلثوم و با همکاری اداره برق منطقه سمنان و بسیج ادارات شهرستان سمنان، برگزاری کارگاه تخصصی مهارت‌های زندگی با عنوان «تربیت فرزند» به همت گروه جهادی حوزه حضرت فاطمه و با همکاری پایگاه ضحی ویژه بانوان محله چهارصد دستگاه برشمرد.

فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س) سمنان خاطرنشان کرد: افتتاح هیئت هفتگی کودک همراه با برنامه‌های متنوع جهت آشنایی کودکان با سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام همراه با پرده‌خوانی، مداحی و سخنرانی توسط کودکان، توسط پایگاه بسیج حضرت خدیجه در مسجد صاحب‌الامر علیه‌السلام، برگزاری پویش هدیه اسباب‌بازی به بچه‌های غزه و پویش جمع‌آوری داروهای مازاد به همت گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت فاطمه از تاریخ نهم تا نوزدهم مردادماه در پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه و اجرای رویداد توانمندسازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی بانوان، با همکاری معاونت علمی پژوهشی از دیگر برنامه هایی است که در قالب اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 4 در شهرستان سمنان برگزار می شود.

فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه سمنان از اجرای برنامه اهدای خون، توسط بانوان جهادگر شهرستان سمنان و به همت بسیج جامعه زنان شهرستان سمنان در پایگاه‌های انتقال خون شهر سمنان و از تاریخ ۹ تا ۱۹ مردادماه خبر داد.

ولیخانی تأکید کرد: ۱۲ پایگاه بسیج، زیرمجموعه حوزه بسیج حضرت فاطمه سلام‌الله علیها است که در رزمایش فاطمی، هر پایگاه نزدیک به ۶ تا ۷ برنامه را به‌صورت خودجوش اجرا می‌کند.

چهارمین رزمایش جهادگران فاطمی شهر سمنان همزمان با سراسر استان سمنان، از نهم تا نوزدهم مردادماه و در عرصه‌های گوناگون، در حال اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار