خبرهای داغ:

قدردانی سپاه انصارالرضا(ع) از صنعت برق خراسان جنوبی در تأمین برق پایدار استان

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبیبه همراه جمعی از کارکنان سپاه استان با حضور در ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین برق پایدار قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۶۱۷۷۵۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام به همراه سرهنگ قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و‌ کارمندان استان، سرهنگ‌ توکلیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی و مسئول بسیج اصناف شهرستان بیرجند با حضور در ساختمان ستاد شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق استان بازدید کردند. 

سردار یوسفی در این بازدید، ضمن خداقوت و اعلام آمادگی برای همراهی در کاهش مصرف برق؛ از مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان به پاس اقدامات انجام شده در جهت حفظ پایداری شبکه توزیع برق استان، قدردانی کرد. 

مهندس دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، تامین برق را با اشاره به شرایط آب و هوایی سال جاری کشور امری دشوار خواند و گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت و همراهی مشترکان این خدمات‌رسانی ادامه دارد.

وی، به نقش موثر دستگاه‌های اداری و نظامی در مدیریت بار اشاره کرد و از همراهی و همکاری و اعلام آمادگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام برای مشارکت در اجرای طرح های مدیریت بار شبکه برق قدردانی کرد. 

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار