خبرهای داغ:

افتتاح کارگاه آموزشی کیک پزی همزمان با هفته ملی مهارت در شهر شاوور شهرستان کرخه

کارگاه آموزشی کیک پزی همزمان با هفته ملی مهارت در شهر شاوور شهرستان کرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۳۵۹
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کرخه؛ همزمان با هفته ملی مهارت کارگاه کیک پزی با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه کرخه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت مسلم بن عقیل ع، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها و کار آفرینان افتتاح شد. 

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرخه در آئین افتتاح این کارگاه ضمن عرض تسلیت سید و سالار شهیدان به فراگیران، هدف از راه اندازی وافتتاح این کارگاه را حمایت از زنان سرپرست خانواده ومشاغل خردخانگی دانست واظهار کرد: با توجّه به اینکه از شاخص ترین برنامه های بسیج سازندگی، توسعه مشاغل خانگی است به همین منظور تا با ایجاد کارگاه های متعدد در سطح شهرستان بتوان یک تحولی را در زمینه اقتصاد مقاومتی بوجود آورد. 

 

سروان پاسدار خالد عبدالخانی عبدالخانی افزود:این کارگاه آموزشی در محل حوزه حضرت نرجس خاتون س در شهر شاوور، به استعداد ٣۵ نفر و به مدت ٢ هفته در قالب ۶ جلسه برگزار می گردد که پس از طی کردن دوره تئوری و عملی در پایان دوره، آزمون گرفته خواهد شد. و به تمام فراگیرانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند. مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای به آنها اعطا خواهد شد

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه کرخه در پایان در خصوص وام های خود اشتغالی توضیحاتی را به حاضرین ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار