رسانه‌ها رزمندگان دفاع مقدس جدید هستند

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان رسانه‌ها را رزمندگان دفاع مقدس جدید دانست و گفت: امروز ما اصحاب رسانه باید تلاش دشمن برای القای یاس و ناامیدی در جامعه را نابود کنیم وامید و نشاط را در سطح جامعه تزریق کنیم.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۵۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار رضا موحد معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: دشمن از تمام توان و ابزار خود برای جنگ رسانه‌ای استفاده می‌کند و رسانه‌ها باید در این جنگ رسانه‌ای، در عرصه جهاد تبیین به خوبی نقش ایفا کنند. 

وی به نقش‌آفرینی رسانه‌ها در موضوع غزه و اقدامات رسانه‌ها به‌ویژه پس از طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: در هیچ دوره‌ای از تاریخ اینگونه نبوده که افکار عمومی دنیا و حتی سران کشور‌ها علیه اسرائیل باشند و این نقش رسانه‌ها بود که مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

سرهنگ پاسدار موحد رسانه‌ها را رزمندگان دفاع مقدس جدید دانست و گفت: امروز ما اصحاب رسانه باید تلاش دشمن برای القای یاس و ناامیدی در جامعه را نابود کنیم وامید و نشاط را در سطح جامعه تزریق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار