خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا :

خبرنگار چشم بینای مردم است / پياده روی جاماندگان اربعین چهار شهریورماه از آق قلا تا امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود

سرهنگ یعقوب مصطفی لو گفت:در کار خبرنگاری باید اخلاق و تقوا را رعایت کنیم و ما باید رسانه مردم باشیم و بزرگترین رسانه تو دنیا امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) هستند.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۵۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

خبرنگار چشم بینای مردم است / پياده روی جاماندگان اربعین چهار شهریورماه از آق قلا تا امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سرهنگ پاسدار «یعقوب مصطفی لو» ؛ فرمانده سپاه آق قلا در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری پیاده روی دلدادگان حسینی در شهرستان اظهار کرد: همه امت اسلامی و دیگر ملت ها مهمان سید و سالار شهیدان کربلا هستند و مردمان دنیا بدانند که عشق و ارادت آن حضرت در دل همه انسان ها افتاده است

وی افزود : شعار امسال پیاده روی دلدادگان حسینی «امام حسین (ع) محور وحدت است» نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا با بیان اینکه چهار شهریور ماه امسال پیاده روی دلدادگان حسینی در شهرستان آق قلا برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم ساعت شش و نیم صبح از یادمان شهدای گمنام شهرستان آق قلا تا فرودگاه گرگان به صورت خودرویی و از آنجا پیاده روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله شهر گرگان برگزار می شود.

 مصطفی لو افزود: در مسیر این پیاده روی حدود 15 موکب که بیشتر آن از برادران اهل سنت است جهت پذیرایی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برپا می شود.

 این مقام مسئول یادآور شد : علما، روحانیون، مسئولان، بخشداران و دهیاران شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم تلاش خواهند کرد.

سرهنگ مصطفی لو با اعلام این که در سال نخست این پیاده روی بیش از 4 هزار نفر و در سال دوم بیش از 7 هزار نفر شرکت کردند، ابراز کرد: با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان، تعداد شرکت کنندگان در پیاده روی امسال بیشتر از سال های گذشته خواهد بود.

سرهنگ یعقوب مصطفی لو ضمن اشاره به رسالت خبرنگاران گفت:در کار خبرنگاری باید اخلاق و تقوا را رعایت کنیم و ما باید رسانه مردم باشیم و بزرگترین رسانه در دنیا امام سجاد (ع) و حضرت زینب(س) بودند که ما جزئیات حماسه عاشورا را مدیون ایشان هستیم.

 وی افزود : اگر حضرت زینب (س)و امام سجاد (ع)در کربلا نبودند و روشنگری نمی کردند اهداف قیام امام حسین عليه السلام به عالم نمی رسید و ما بعد ۱۴۰۰ سال می بینم که اربعین امام حسین علیه السلام چه قدر عظمت دارد و این یک خبر خوب را به مردم در سراسر جهان در قومیت های مختلف از شیعه ، سنی می رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار