تولید روزانه ۶۵۰ تن شن و ماسه در واحد معدنی خلیه ترخان سنندج

مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه سنندج در بازدید از واحد معدنی خلیه ترخان سنندج گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ الی ۳۵۰ تن شن نخودی و همچنین قریب به ۳۰۰ الی ۳۵۰ تن شن بادامی در این واحد معدنی تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۱۸۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
تولید روزانه ۶۵۰ تن شن و ماسه در واحد معدنی خلیه ترخان سنندج

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کردستان، صبح امروز مسئول کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه سنندج به همراه سروش رحمانی از مهندسین عارضه یابی بسیج مهندسین این شهرستان، از "واحد معدنی تولید شن و ماسه" واقع در روستای خلیفه ترخان از توابع مرکزی این شهرستان بازدید به عمل آوردند.


وی با تاکید بر اینکه تامین شن و ماسه به عنوان جزء اصلی مصالح ساختمانی نقش تعیین کننده‌ای در اجرای طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز‌ها دارد افزود: اهمیت این موضوع تا به آنجاست که کمبود این مصالح سرعت و روند اجرای پروژه‌های عمرانی را کاهش می‌دهد.


فاتحی نیا به میزان سنگ دانه‌های تولیدی در این واحد که بسته به سایز به دو نوع شن نخودی و شن بادامی تقسیم می‌شوند، اشاره کرد و گفت: به طور میانگین روزانه ۳۰۰ الی ۳۵۰ تن شن نخودی و همچنین قریب به ۳۰۰ الی ۳۵۰ تن شن بادامی در این واحد معدنی تولید می‌شود.


وی در پایان به شرایط مطلوب این واحد معدنی و وجود رگه‌های آهن بالای ۱۱ درصد در این معدن نیز گریزی زد و اظهار داشت: ۱۰ نفر نیروی کار در این واحد معدنی به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار هستند و شن و ماسه تولید شده در این واحد معدنی جهت رفع نیاز استان به مصرف می‌رسد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار