خبرهای داغ:

عزم جدی بسیج سازندگی ماکو برای رونق اشتغال

مسئول بسیج سازندگی ماکو از عزم جدی این مجموعه برای رونق اشتغال در منطقه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۹۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰

سرهنگ پاسدار صابر حسین‌نژاد، مسئول بسیج سازندگی ماکو امروز در  نشست هم اندیشی با بسیجیان این شهرستان با محوریت شعار سال « جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در طول سال گذشته 31 فقره تسهیلات اشتغال در قالب وام های اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی مبلغ تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته را در مجموع 3 میلیارد و 600 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبالغ به 31 نفر پرداخت شده است و با توجه به عرصه شغلی که متقاضیان انتخاب کرده اند رقم های وام متغیر بوده است؛ این وام ها برای فعالان در عرصه های مختلفی همچون دامداری، خیاطی، گلدوزی، زنبورداری، صنایع تبدیلی و ... پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز پرونده متقاضیان در حال تکمیل شدن است و پنج نفر با رقمی بالغ بر در مجموع 750 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند، که رشته های خیاطی، دامداری، مبل‌سازی و ... را دربرمی گیرد.

مسئول بسیج سازندگی ماکو با بیان اینکه متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت دریافت تسهیلات می توانند به سایت «سامانه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی» « ebsvam.ir  » مراجعه کنند، اضافه کرد: افرادی که گواهینامه مهارت از فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و ... دریافت کرده اند در صورتی که سایر شرایط را نیز داشته باشند می توانند برای دریافت تسهیلات درخواست بدهند.

حسین نژاد اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های اقتصاد مقاومتی، کمک به اشتغال زایی و رشد مشاغلی است که می توانند با حداقل سرمایه، تاثیر چشمگیری در پیشرفت اقتصادی و خودکفایی کشور داشته باشند و از این رو، بسیج سازندگی وارد عرصه شده است تا به واسطه ارائه تسهیلات مختلف در این زمینه گام بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار