خبرهای داغ:

جانشین پلیس پیشگیری فراجا: تمام ظرفیت پلیس برای تسهیل تردد زائران اربعین بسیج شده است

جانشین پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به بسیج امکانات پلیس برای تسهیل در حرکت زائران از مبدا تا پایانه های مرزی کشور گفت: فراجا با بسیج نیروهای خود قدم‌های اساسی و خوبی برای روان‌سازی تردد زائران اربعین برداشته است.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۶۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار مرتضی میرزایی چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس باید به نحوی عمل کند تا زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بدون هرگونه دغدغه‌ای با امنیت کامل در کمترین زمان در مرزها تردد داشته باشند.

 

جانشین پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: کارکنان پلیس با همه توان در مرزهایی که تعیین شده پای کار آمده و وظایفی که برای آنان تعیین شده را به نحو احسن و به‌خوبی انجام می‌دهد.

 

سردار میرزایی عنوان کرد: به لطف خداوند در مرزها با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تجربیات گذشته شاهد خدمات رسانی بسیار خوبی هستیم که در چندین سال گذشته نظیر آن را نداشته‌ایم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: فراجا برای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اقدامات اساسی خوبی انجام داده است که نتیجه آن روان‌سازی ترددها در مرزها است.

 

جانشین پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه از روز شروع ماموریت تاکنون هیچ گونه مشکل در موضوعات ترافیکی در مرزها نداشته‌ایم گفت: در سال‌های گذشته مشکلاتی بود که با تمهیدات خوبی که فراجا اجرا کرده به خوبی رفع شد.

 

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

 

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

 

از ابتدای ماه صفر تاکنون تردد ۴۸۹ هزارو ۷۹۰ زائر اربعین حسینی از ۲ پایانه مرزی استان خوزستان ثبت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار