خبرهای داغ:

نیمه نخست امسال ۲ هزار میلیارد ریال طرح بهداشتی و درمانی در خوزستان اجرا شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۴۰ طرح بهداشتی، درمانی و دارویی با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در نیمه نخست سال جاری در استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۶۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ محمد حسین سرمست‎ شوشتری روز چهارشنبه در نشست خبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز اظهار کرد: حدود ۲۰۰ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان در دولت سیزدهم تعریف شد که تا پایان سال گذشته ۱۰۰ طرح و در نیمه نخست امسال ۴۰ طرح به بهره‌برداری رسید.

 

وی به بیمارستان نوید امام خمینی (ره) به عنوان یکی از طرح‌های به بهره‌برداری رسیده عنوان کرد و افزود: بزرگترین طرحی که هنوز به بهره‌برداری نرسیده بیمارستان ۶۱۳ تختخوابی گلستان است که عملیات اجرایی آن آغاز شده و در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل شود.

 

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز طرح تامین خوابگاه ۱۳ واحدی برای استادان و خوابگاه ۳۶ واحدی با ظرفیت ۴۵۰ دانشجو را از دیگر طرح‌های مهم برشمرد و گفت: یک بلوک خوابگاه دانشجویی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۲ بلوک هم تا مهرماه آماده بهره‌برداری می‌شود.

 

وی گفت: تجهیز اتاق عمل بیمارستان شهرهای امیدیه، هندیجان، رامشیر و باغملک، تامین تجهیزات و متخصصان بیمارستان علامه کرمی اهواز، کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حوزه جوانی جمعیت در ۲ سال متولی از دیگر دستاوردهای علوم پزشکی استان بوده است.

 

سرمست همچنین به نبود اعتبار لازم برای حوزه پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اقدامات اربعین در حوزه بهداشت حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد اما سال گذشته اعتباری در این زمینه دریافت نکردیم و فعالیت‌های انجام‌شده از محل اعتبارات داخلی بود و امسال نیز اعتبار جزیی به آن اختصاص دادند.

 

وی گفت: یک پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی و یک درمانگاه ثابت در مرز چذابه در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار