خبرهای داغ:

پیام مشترک مسئولان شهرستان فردوس به مناسبت ۱۳شهریور، روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی

امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فردوس با صدور پیام مشترک فرارسیدن سیزدهم شهریور ماه، سالروز حضور جهادی رهبر معظم انقلاب به این شهرستان در سال ۱۳۴۷ را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۹۲
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فردوس با صدور پیام مشترک فرارسیدن سیزدهم شهریور ماه، سالروز حضور جهادی رهبر معظم انقلاب به این شهرستان در سال ۱۳۴۷ را گرامی داشتند.

متن پیام بدین شرح است:

فردوس شهری است که بعد از زلزله مخرب سال ۱۳۴۷، که مردم دچار صدمات فراوانی شده بودند، حضور طلبه ۲۹ ساله به همراه کاروان امدادی روحانیت اولین اردوی جهادی را رقم زد و دردهای مردم این خطه با حضور این کاروان امدادی التیام بخشیده شده و مردم فردوس همیشه قدردان این اقدام هستند.

امسال شاهدیم که بعد از دو سال برگزاری موفق اجلاسیه جهادگران در سال اول با حضور دکتر مخبر؛معاون اول و در سال دوم با حضور دکتر رئیسی؛رئیس جمهور شهید ؛ ۱۳ شهریور در تقویم رسمی کشور به نام روز حرکت‌های جهادی و امداد مردمی نامگذاری و برای همیشه در تاریخ فردوس به عنوان یک روز ملی ماندگار شد.

خوشبختانه این رویداد منشا حضور گروه‌های جهادی شده و امروز شاهد حضور صدها گروه جهادی در سراسر کشور هستیم.

امروز ، به برکت حضور رهبر معظم انقلاب در سال ۴۷ ، بعد از ۵۶ سال ، شهرستان فردوس تبدیل به یک کارگاه جهادی شده و در این مدت تمامی مسئولان و مردم در قالب گروه‌های جهادی ، اقدامات مهمی را به ثمر رسانده اند.

امید است در سایه همدلی و هم افزایی ، روند توسعه و پیشرفت شهرستان تسریع یافته و غبار محرومیت از این خطه کشور برای همیشه برطرف گردد.

امسال نیز شاهد برگزاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگر همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه هستیم که امیدواریم این اجلاسیه که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در۲۱ شهریورماه برگزاری می‌گردد منشا خیر و برکت برای شهرستان باشد.

محمد شاکری، امام جمعه شهرستان فردوس 

مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس

محسن امانتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها