معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین گرامیداشت شهدای عملیات پنج سیرجان؛

شرط مدیریت جهادی از خود گذشتن است

سردار معروفی گفت: شرط مدیریت جهادی عبور از خود است، نباید به دنبال دیده شدن باشیم انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از ویژگی‌های بارز مدیریت در دفاع مقدس بود.  
کد خبر: ۹۶۲۵۰۱۱
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای پنج با عنوان لاله های آسمانی با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ،سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و  در سیرجان برگزار شد
 
 
سردار معروفی گفت: ما هیچ‌کدام از شهدا را نتوانستیم خوب معرفی کنیم،امسال اصرار دارم در سراسر کشور دفاع مقدس را تبیین کنیم که تبیین، قطره فلج اذهان است.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه از جبهه و جنگ آن‌گونه که باید ما نگفتیم، کم گفتیم و از طرفی دیگران بد گفتند و تحریف کردند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد: دومین خروجی هشت سال جنگیدن، معنویت نظام تربیتی، اهل‌بیتی در دفاع مقدس است ورودی دفاع مقدس معراج نبود،حزب‌الله نبود بلکه خروجی آن حزب‌الله و شهادت بود.
 
معروفی ادامه داد: امام (ره) جنگ را کارخانه انسان‌سازی و دانشگاه کرد که فارغ‌التحصیلانش شهدا و ایثارگران و جانبازان بودند و در کربلای ۵ عاشورا تکرار شد.
 
وی سومین خروجی دفاع مقدس را ایمن‌سازی دانست و گفت: خروجی آن امروز در زمین، هوا و دریا بر دشمن مسدود شده است.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ذره‌ای از ایمن‌سازی را در وعده صادق دیدیم که وعده بعدی با حکمت انجام خواهد شد
 
معروفی تصریح کرد: مدیریت انقلابی و جهادی زاییده دفاع مقدس است انقلابی یعنی غیرمحافظه‌کار و پیش‌برنده و رفع موانع ملت، سیاسی کار نبودن، جامع‌الاطراف بودن و این‌ها از خصوصیات شهید حاج قاسم است.
 
وی شرط مدیریت جهادی را عبور از خود دانست و توضیح داد: نباید به دنبال دیده شدن باشیم انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از ویژگی‌های بارز مدیریت در دفاع مقدس و ناموس‌پرستی از خروجی‌های جنگ بود.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در جنگ نابرابر همه اشرار عالم بعد از جنگ جهانی دوم دور یک میز نشستند و علیه ملت تنها و انقلاب نوپا حرکت کردند؛ ۱۸۸ هزار شهید دادیم اما اجازه ندادیم پای نحس بیگانه به سرزمین مقدس ما برسد و دست نحس او به دامان پاک ناموس ایرانی برسد.
 
معروفی با تاکید بر این‌که شهدا شعار زن، زندگی، آزادی را تفسیر کردند، تشریح کرد: قطعنامه ۵۹۸ خروجی عملیات کربلای ۵ است تنها قطعنامه‌ای حق و حقوق ایران در آن آمده است.
 
ارسال نظرات